Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO- WYCHOWAWCZEGO IM. NIKIFORA KRYNICKIEGO W BOBOLICACH W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

Powiat Koszaliński ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
    REGON: 33092085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO- WYCHOWAWCZEGO IM. NIKIFORA KRYNICKIEGO W BOBOLICACH W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z termomodernizacją budynków należących do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego im. Nikifora Krynickiego w Bobolicach. Zakres robót obejmuje: -wymianę stolarki okiennej na PCV z nawiewnikami automatycznymi; -wymianę drzwi wejściowych do budynku na aluminiowe; -wymianę parapetów zewnętrznych na klinkierowe; -remont elewacji polegający na przygotowaniu starego podłoża wraz z ociepleniem ścian zewnętrznych wełną mineralną w technologii lekkiej mokrej oraz malowaniem farbami silikonowymi; -wykonanie grubowarstwowych lekkich tynków ciepłochronnych pod detalami architektonicznymi w pasach elewacji nieocieplonych; -odtworzenie detali architektonicznych, wykonanych z odlewów gipsowych w uzgodnieniu z konserwatorem zabytków; -wymianę obróbek blacharskich na stalowe z blachy powlekanej; -wykonanie na cokole budynku tynku kamyczkowego; -wymianę krat stalowych rozwieralnych; -ocieplenie stropu poddasza nad budynkiem szkoły i łącznika 15cm. warstwą wełny mineralnej, ułożonej od wierzchu konstrukcji; -wykonanie na poddaszu budynku szkoły i łącznika pomostów komunikacyjnych z tarcicy nasyconej środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi; -ocieplenie połaci dachowych nad budynkiem internatu 15cm. warstwą wełny mineralnej ułożonej od spodu konstrukcji wraz z podsufitką z płyt gipsowo-kartonowych ognioochronnych; -płukanie instalacji c.o. z regulacją zaworów i urządzeń; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie jest zobowiązany spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. wiedzy i doświadczenia: Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 400.000,00 PLN brutto obejmującego wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych polegającej na wykonaniu warstwy ociepleniowej wraz z warstwą elewacyjną - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami; 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować osobami oraz maszynami, urządzeniami, narzędziami itp. niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4), że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 300.000,00 PLN i złożyć oświadczenie (na/wg zał. nr 5 do SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych na/wg druku - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2)WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie wykazanych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych; 3)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 4 do SIWZ, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia; 4)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 5)OPŁACONA POLISA lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia /wymagana suma ubezpieczenia min. 300.000,00 PLN/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach