Przetargi.pl
DOSTAWA KOSTKI, OBRZEŻY I KRAWĘŻNIKÓW DO PRAC NA DROGACH POWIATOWYCH W POWIECIE SZCZECINECKIM

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-401 Szczecinek, ul. 28 Lutego 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 37-243-60
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. 28 Lutego 16 16
    78-401 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 37-243-60
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KOSTKI, OBRZEŻY I KRAWĘŻNIKÓW DO PRAC NA DROGACH POWIATOWYCH W POWIECIE SZCZECINECKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych do prac drogowych wraz z transportem na plac budowy wg specyfikacji. 2.Zakres dostaw obejmuje: 1.Dostawy kostki betonowej szarej gr. 6 cm. Szacunkowa wielkość zamówienia jak należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 3500 m2 + - 30 % odstępstwa. Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu szczecineckiego. Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 2.Dostawy kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 1500 m2 + - 30 % odstępstwa. Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu szczecineckiego. Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 3.Dostawy kostki betonowej szarej gr. 8cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 800 m2 + - 30 % odstępstwa. Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu szczecineckiego. Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 4.Dostawy kostki betonowej kolorowej gr. 8cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 1000 m2 + - 30 % odstępstwa. Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu szczecineckiego. Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 5.Dostawy krawężników 15x30x100 Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 2000 mb + - 30 % odstępstwa. Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu szczecineckiego. Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 6.Dostawy obrzeży 6x20 Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 3000 mb + - 30 % odstępstwa . Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu szczecineckiego. Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 7.Dostawy obrzeży 8x30 Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 1000 mb + - 30 % odstępstwa . Rzeczywista wielkość zamówienia jest uzależniona od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. Dostawy będą dostarczane we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu szczecineckiego. Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 8.. Wykonawca jest zobowiązany do: dostawy materiałów powinny się odbywać najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez inwestora, 9.dostawy powinny odbywać się między godziną 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, chyba że przekaże na wniosek Wykonawcy pisemną zgodą na inny termin dostawy. Przedmiot zamówienia należy dostarczać do wskazanego miejsca na terenie powiatu szczecineckiego. Potwierdzeniem odbioru materiałów jest dostarczona przez wykonawcę WZ, podpisana przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. Koszt transportu musi być wkalkulowany w ceny materiałów przedstawione w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288131205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. Posiadać niezbędne koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zmówienie posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń dostarczonych zgodnie z pkt. VI SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Oświadczenie o akceptacji SIWZ (załącznik do SIWZ). 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 1 do SIWZ) A.Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1.Spis treści. 2.Wypełniony formularz ofertowy. 3.Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie jest konieczne. 4.Parafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach