Ognisko Pracy Pozaszkolnej ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego 44
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-94 3542562 , fax. 0-94 3542562
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ognisko Pracy Pozaszkolnej
ul. Łopuskiego 44 44
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-94 3542562, fax. 0-94 3542562
REGON: 33039065200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oppkolobrzeg.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa hali sportowej w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej 36. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą Remont i przebudowa hali sportowej w Kołobrzegu przy ul. Mazowieckiej 36. Zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) został określony w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Projekt Budowlany zatwierdzony Decyzją 59/09 z dnia 11.03.2009r. - załącznik nr 8 do S.I.W.Z Dokumentacja projektowa, Opisy, Rysunki, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary Robót - załączniki nr 9 do S.I.W.Z - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 25.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a mianowicie: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że zrealizował należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie pełnobranżowych robót budowlanych o wartości brutto co najmniej 500.000,00 zł. Pod określeniem roboty budowlane należy rozumieć prace polegające na: ociepleniu budynku, izolacja, kolektory słoneczne, wymiana okien itp.) bez konieczności określania udziału poszczególnych rodzajów robót w całkowitej wartości pracy podobnej. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną w budowie jako kierownik robót (budowy) w branży budowlanej - osoba ta musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę według zasad określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.; w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli na formularzu oferty składa Pełnomocnik/Lider Konsorcjum, reprezentujący Wykonawców w postępowaniu. Formularz cenowy wartości elementów przedmiotu zamówienia wraz z kosztorysami ofertowymi, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz pracowników wykonawcy wg wzoru określonego w - załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz robót budowlanych (prac podobnych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, zgodnie z którym informację składają: a) osoby fizyczne , o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy; b) wszyscy wspólnicy spółek jawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5; c) wszyscy partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 6 ustawy; d) wszyscy komplementariusze spółek komandytowych i spółek komandytowo-akcyjnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 7 ustawy; e) wszyscy urzędujący członkowie organu zarządzającego w przypadku osób prawnych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy; W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w pkt 5.1.1)b) SIWZ - kierownik robót (budowy). Kopia uprawnień opisanych w pkt 5.1.1)b) SIWZ - kierownika robót (budowy) w branży budowlanej. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na pokrycie wykonania zamówienia nie mniej niż 50 % brutto wartości wynagrodzenia ryczałtowego, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na sumę co najmniej 1 000 000 zł. dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oppkolobrzeg.neostrada.pl http://oppkolobrzeg.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25