Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Prokuratury Rejonowej w Turku i Prokuratury Rejonowej w Słupcy

Prokuratura Okręgowa w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2437510 , fax. 063 2437611
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Koninie
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1 1
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2437510, fax. 063 2437611
    REGON: 31161454300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Prokuratury Rejonowej w Turku i Prokuratury Rejonowej w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Krótki opis projektowanej inwestycji: 1) Budynek Prokuratury Rejonowej w Turku położony przy ul. Legionów Polskich 10: -budynek dwu kondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem użytkowym, -o parametrach technicznych - Powierzchnia działki - 0.0902 ha Powierzchnia użytkowa - 456,15 m2 Kubatura - 2513,90 m3 - inwestycja polegała będzie w szczególności na wykonaniu: - docieplenia stropodachu i strychu, - malowania elewacji i wymiany opierzeń, - wymiany drzwi garażowych 2) Budynek Prokuratury Rejonowej w Słupcy położony przy ul. Poznańska 14: - budynek trzy kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, - o parametrach technicznych - Powierzchnia działki - 0.1193 ha Powierzchnia użytkowa - 522,9 m2 Kubatura części ogrzewanej - 1485,1 m3 - inwestycja polegała będzie w szczególności na wykonaniu: - docieplenia stropodachu, - likwidacji cieplików, - modernizacji instalacji C.O. w pomieszczeniu garażowym. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej (dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót) stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej Siwz. 3. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Przed przystąpieniem do złożenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. Wizja lokalna winna być przeprowadzona po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu i ustaleniu terminu z Zamawiającym. Osobą do kontaktu jest: Anna Wrzesińska - Inspektor - tel. 63 243 75 10 wew. 220. Godziny urzędowania jednostek: 7.30 - 15.30 5. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki, winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 6. W związku z tym, że inwestycja prowadzona będzie na czynnym obiekcie, Wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w czasie prowadzonych prac. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę prokuratur. 8. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w dni wolne od pracy prokuratur. 9. Ze względu na charakter pracy prokuratur, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 10. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 11. Wszystkie roboty Wykonawca winien wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, przede wszystkim z: - Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126), - Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach