Prokuratura Okręgowa w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2437510 , fax. 063 2437611
- Data zamieszczenia: 2013-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Koninie
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1 1
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2437510, fax. 063 2437611
REGON: 31161454300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków Prokuratury Rejonowej w Turku i Prokuratury Rejonowej w Słupcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Krótki opis projektowanej inwestycji: 1) Budynek Prokuratury Rejonowej w Turku położony przy ul. Legionów Polskich 10: -budynek dwu kondygnacyjny, niepodpiwniczony z poddaszem użytkowym, -o parametrach technicznych - Powierzchnia działki - 0.0902 ha Powierzchnia użytkowa - 456,15 m2 Kubatura - 2513,90 m3 - inwestycja polegała będzie w szczególności na wykonaniu: - docieplenia stropodachu i strychu, - malowania elewacji i wymiany opierzeń, - wymiany drzwi garażowych 2) Budynek Prokuratury Rejonowej w Słupcy położony przy ul. Poznańska 14: - budynek trzy kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, - o parametrach technicznych - Powierzchnia działki - 0.1193 ha Powierzchnia użytkowa - 522,9 m2 Kubatura części ogrzewanej - 1485,1 m3 - inwestycja polegała będzie w szczególności na wykonaniu: - docieplenia stropodachu, - likwidacji cieplików, - modernizacji instalacji C.O. w pomieszczeniu garażowym. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej (dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót) stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej Siwz. 3. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Przed przystąpieniem do złożenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. Wizja lokalna winna być przeprowadzona po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu i ustaleniu terminu z Zamawiającym. Osobą do kontaktu jest: Anna Wrzesińska - Inspektor - tel. 63 243 75 10 wew. 220. Godziny urzędowania jednostek: 7.30 - 15.30 5. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki, winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 6. W związku z tym, że inwestycja prowadzona będzie na czynnym obiekcie, Wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w czasie prowadzonych prac. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę prokuratur. 8. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w dni wolne od pracy prokuratur. 9. Ze względu na charakter pracy prokuratur, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 10. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 11. Wszystkie roboty Wykonawca winien wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, przede wszystkim z: - Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126), - Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27