Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZEK I OPRÓŻNIANIA LOKALI MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska 55/57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 383 57 50 , fax. 48 383 57 48 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska 55/57 55/57
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 383 57 50, fax. 48 383 57 48 w. 231
    REGON: 14122677500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZEK I OPRÓŻNIANIA LOKALI MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług związanych z: transportem ruchomości przy wykwaterowaniach i eksmisjach z lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym z przynależnych do nich piwnic i komórek do lokali wskazanych przez Zamawiającego, oraz opróżnianiem i sprzątaniem zwalnianych lokali znajdujących się w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)opróżnianie i sprzątanie lokali: mieszkalnych i użytkowych mieszczących się na różnych kondygnacjach (z dostępem do windy lub bez dostępu do windy) wraz z przynależnymi piwnicami i komórkami na skutek zgonów najemców i z innych przyczyn, oraz wykonywanie przeprowadzek przy eksmisjach do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z lokali: mieszkalnych i użytkowych oraz z przynależnych do nich piwnic i komórek - polegające na: -wyniesieniu ruchomości i śmieci zgromadzonych w lokalu, w piwnicy i w komórkach, - załadunku i rozładunku wyniesionych ruchomości i śmieci na podstawiony środek transportu, -wniesieniu przetransportowanych ruchomości do wskazanego lokalu lub depozytu -oznakowanie ruchomości przekazywanych do depozytu -transporcie zabezpieczonych przed uszkodzeniem ruchomości do wskazanego lokalu lub depozytu na terenie miasta Radomia -wywozie ruchomości i śmieci po opróżnianiu i sprzątaniu lokalu na wysypisko odpadów komunalnych, a w przypadku sprzętu elektrycznego i elektronicznego (lub innych materiałów wymagających utylizacji) - utylizacji tych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami -wywozie pozostawionych śmieci i zbędnych ruchomości z lokalu po przeprowadzonej eksmisji na wysypisko odpadów komunalnych, b) wywóz pozostałości po pogorzeliskach, c) wywóz pozostałości w lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. d)wywóz innych nieczystości nietypowych. 3. Wymienione czynności Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy zespołu składającego się z samochodu ciężarowego (z plandeką lub zabudowaną skrzynią ładunkową o minimalnej ładowności 1,2 t) z kierowcą i z pracą minimum 4 pracowników. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 takich zespołów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić worki foliowe i kartony, taśmę do zaklejania do wykonania usług pakowania odpadów i ruchomości. 4. Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie administrowanym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu odbiór przyjęcia usuniętych odpadów - ruchomości na wysypisko lub do ich utylizacji (np. dostarczyć karty odpadów lub umowy). 6. Wykonawca ma obowiązek potwierdzania otrzymania zlecenia czynności w ramach umowy: mailem, faksem bądź pisemnie, w terminie zgodnym z ofertą, maksymalnie 8 godzin od otrzymania zlecenia. 7. Zamawiający określa maksymalną ilość m 2 jaka może zostać zrealizowana w ramach zamówienia na 4600 m 2 powierzchni, z której wykonano usługę. Przyjęta liczba m 2 wykonywania usług wynika z analizy ilości wykonanych usług w roku 2014 i do października 2015. W okresie roku wykonano - około 130 opróżnień lokali / pomieszczeń i eksmisji o średniej powierzchni lokalu 35 m2 z czego około 80% zasobów posiadało pomieszczenia przynależne o średniej powierzchni 5 m2 oraz około 12 opróżnień pomieszczeń o przeznaczeniu gospodarczym i innym o średniej powierzchni około 20 m2 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym (maksymalnie o 40% liczby m 2 , o której mowa w pkt. 6) w przypadku zmiany bieżących potrzeb, podyktowanych warunkami organizacyjnymi . Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń względem Zamawiającego. W takim przypadku odstąpienie od realizacji części zamówienia traktowane będzie jako skorzystanie Zamawiającego z prawa opcji i nie będzie wymagało sporządzenia aneksu do umowy ani stosowania przepisów o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku Zamawiający nie będzie również zobowiązany do zapłaty kar umownych ani odszkodowania. Ww. usługa realizowana będzie w zależności od potrzeb na podstawie indywidualnych zleceń zgłaszanych wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawowania kontroli, w dowolnie wybranym przez siebie momencie, nad wykonywaniem usługi. 10. Wykonawca zobowiązuje się w ramach zawartej umowy do wykonania wszystkich czynności określonych w Rozdziale IV w terminach wskazanych w zleceniach otrzymywanych od Zamawiającego. 11.W przypadku gdy Zamawiający wezwie do wykonania usługi i nie odwoła zlecenia, minimum w dniu poprzedzającym jego wykonanie do godziny 15.00, a usługa z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy nie może zostać wykonana, wówczas Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 20 % stawki określonej ofercie cenowej przypadającej za dane zlecenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip@mzlradom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach