Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Garbarska 55/57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 383 57 50 , fax. 48 383 57 48 w. 231
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
ul. Garbarska 55/57 55/57
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 383 57 50, fax. 48 383 57 48 w. 231
REGON: 14122677500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZEK I OPRÓŻNIANIA LOKALI MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH DLA POTRZEB MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług związanych z: transportem ruchomości przy wykwaterowaniach i eksmisjach z lokali mieszkalnych i użytkowych, z przynależnych do nich piwnic i komórek do lokali wskazanych przez Zamawiającego, oraz opróżnianiem i sprzątaniem zwalnianych lokali znajdujących się w budynkach będących w zarządzie Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)opróżnianie i sprzątanie lokali: mieszkalnych i użytkowych mieszczących się na różnych kondygnacjach (z dostępem do windy lub bez dostępu do windy) wraz z przynależnymi piwnicami i komórkami na skutek zgonów najemców i z innych przyczyn, oraz wykonywanie przeprowadzek przy eksmisjach do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z lokali: mieszkalnych i użytkowych oraz z przynależnych do nich piwnic i komórek - polegające na: - wyniesieniu ruchomości i śmieci zgromadzonych w lokalu, w piwnicy i w komórkach, - załadunku i rozładunku wyniesionych ruchomości i śmieci na podstawiony środek transportu, -wniesieniu przetransportowanych ruchomości do wskazanego lokalu lub depozytu -transporcie zabezpieczonych przed uszkodzeniem ruchomości do wskazanego lokalu lub depozytu na terenie miasta Radomia -wywozie ruchomości i śmieci po opróżnianiu i sprzątaniu lokalu na wysypisko odpadów komunalnych, a w przypadku sprzętu elektrycznego i elektronicznego (lub innych materiałów wymagających utylizacji) - utylizacji tych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami -wywozie pozostawionych śmieci i zbędnych ruchomości z lokalu po przeprowadzonej eksmisji na wysypisko odpadów komunalnych, b) wywóz pozostałości po pogorzeliskach, c) wywóz pozostałości w lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. d) wywóz innych nieczystości nietypowych. e) załadunek, wyładunek i transport mebli i sprzętu stanowiącego mienie Miejskiego Zarządu Lokalami przy zakupie lub w innych doraźnych przypadkach. 3. Wymienione czynności Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy zespołu składającego się z samochodu ciężarowego (z plandeką lub zabudowaną skrzynią ładunkową o minimalnej ładowności 1,2 t) z kierowcą i z pracą 6 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 takich zespołów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić worki foliowe i kartony, taśmę do zaklejania do wykonania usług pakowania odpadów i ruchomości. 4. Zamawiający zastrzega, że wyżej wymienione odpady nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach, a także pozostawiane na terenie administrowanym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu odbiór przyjęcia usuniętych odpadów - ruchomości na wysypisko lub do ich utylizacji (np. dostarczyć karty odpadów lub umowy). 6. Zamawiający określa maksymalną ilość roboczogodzin jakie może zostać zrealizowana w ramach zamówienia na 2742 godzin pracy zespołu w okresie 24 miesięcy. Przyjęta liczba 2742 godzin wykonywania usług transportowych wynika z analizy ilości godzin wykonanych usług z uwzględnieniem 6 osobowej załogi ładowaczy i kierowcy z samochodem w roku 2013 do października i przez okres listopad - grudzień 2012 oraz 5 % planowanego wzrostu ilości usług z uwzględnieniem okresu 2 lat. W analizowanym okresie wykonano -1306 godzin pracy zespołu 6 osobowego z kierowcą. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym (maksymalnie o 40% liczby godzin, o której mowa w pkt. 6) w przypadku zmiany bieżących potrzeb, podyktowanych warunkami organizacyjnymi . Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń względem Zamawiającego. W takim przypadku odstąpienie od realizacji części zamówienia traktowane będzie jako skorzystanie Zamawiającego z prawa opcji i nie będzie wymagało sporządzenia aneksu do umowy ani stosowania przepisów o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku Zamawiający nie będzie również zobowiązany do zapłaty kar umownych ani odszkodowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Transport osób, drobnych przesyłek oraz kontenera w drodze do i z Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzkowe na potrzeby NBP
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz i odwóz uczniów wraz z opieką do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki w okresie od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. na podstawie imiennych biletów miesięcznych.
Dodano: 2016-07-18 - Dowóz uczniów z terenu Gminy Czarnia do szkół w Czarni i Surowem w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Transport architektury i sztuki na wystawę Oskar Hansen, Open Form Postępowanie numer 7/MSN/PN/2016
Dodano: 2016-06-27 - Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych
Dodano: 2016-06-14 - Prace gospodarcze i transport przedmiotów o wadze powyżej 50 kg,znak: BDG.741.008.2016.
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa usługa relokacji infrastruktury techniczno systemowej (zwany dalej ITS) będącej własnością Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Nr referencyjny postępowania WZP.221.74.2016
Dodano: 2016-06-02 - Remonty dróg - 2016 r.
Dodano: 2016-04-18