AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2017-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/J/4620-69/2017: Dostawa materiałów budowlanych na zadanie 01901 Żurawica. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych wg zestawienia wraz z rozładunkiem na zadaniu 01901 Żurawica. Przedmiot umowy będzie pochodził z bieżącej produkcji. Zakres zamówienia ujęty jest w przedmiocie zamówienia.
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2017-04-24 - Przebudowa pomieszczeń biurowych na pomieszczenia biurowo - archiwalne w budynku Urzędu Miasta Płocka , Stary Rynek 1 wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych przejezdnych w pomieszczeniach archiwum.
Dodano: 2017-04-21 - Dwukrotne koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno.
Dodano: 2017-04-21 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE WYJAZDÓW ZAGRANICZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „DROGI DO PRZYSZŁOŚCI: STUDIUJ – PRACUJ”
Dodano: 2017-04-12
Dodano: 2017-04-06- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania do Instytutu Geografii i PZ PAN w Warszawie
Dodano: 2017-04-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania pn. „Remont i adaptacja sali gimnastycznej na salę dydaktyczną wraz z łazienką w Przedszkolu nr 80 przy ul. Łukowej 4 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych i montażowych objętych w/w dokumentacją.
Dodano: 2017-04-04 - Środki czystościowe i artykuły higieniczne
Dodano: 2017-03-30 - Wykonywanie prac porządkowych na niezagospodarowanych terenach będących we władaniu m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy z podziałem na części: I (w rejonie Włoch) od ulicy Al. Jerozolimskie – w kierunku północno – zachodnim do granicy Dzielnicy. II (w rejonie Okęcia ) od ulicy Aleje Jerozolimskie w kierunku południowo-wschodnim do granicy Dzielnicy.
Dodano: 2017-03-27 - Dostawa systemu parkingowego.
Dodano: 2017-03-27