Przetargi.pl
SUKCESYWNY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ZESPOŁU OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GÓRZE KALWARII

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. Św. Antoniego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7567431 , fax. 22 7567431
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
    ul. Św. Antoniego 1 1
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 22 7567431, fax. 22 7567431
    REGON: 01129831800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ZESPOŁU OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W GÓRZE KALWARII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego w formie tankowania na stacji paliw Wykonawcy do zbiorników pojazdów należących do Zamawiającego i kanistrów. 2. Olej napędowy powinien spełniać wszystkie wymagania normy PN-EN 590 oraz wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441 ze zm.). Powinien być zdatny do użytku zarówno w warunkach letnich jak i zimowych. 3. Wykonawca gwarantuje i bierze całkowitą odpowiedzialność za właściwą jakość oferowanego oleju napędowego, zgodnie z obowiązującą Polską Normą. 4. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości paliwa Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić badanie jakości na swój koszt przez upoważnioną do tego celu instytucję, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości Zamawiający ma prawo odmówić zapłaty za pobrane paliwo. 5. Jeżeli Wykonawca dostarczy paliwo złej jakości, niezgodne z obowiązującymi normami co wyrządzi szkodę Zamawiającemu lub doprowadzi do kolizji drogowej, Zamawiający rozwiąże umowę w trybie natychmiastowym i obciąży Wykonawcę uzasadnionymi kosztami za usunięcie szkody. 6. Szacunkowe zamówienie obejmować będzie zakup oleju napędowego w ilości 13 758 litrów. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej jak i mniejszej ilości oleju napędowego na zasadach określonych w niniejszej umowie. W przypadku zakupu oleju napędowego w ilości mniejszej niż podane powyżej wartości szacunkowe Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju napędowego. 7. Zakup oleju napędowego będzie dokonywany w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. 8. Zakup oleju napędowego realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. 9. Wykaz pojazdów należących do Zamawiającego, dla potrzeb których będzie odbywał się zakup oleju napędowego stanowi Załącznik Nr 1 do umowy. Zmiana załącznika nie będzie powodowała konieczności aneksowania umowy, a o każdej zmianie wykazu pojazdów Wykonawca będzie poinformowany w formie pisemnej. 10. Zakup oleju napędowego dokonywany będzie w formie bezgotówkowej po cenie aktualnie obowiązującej w momencie zakupu na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy pomniejszonej o zaoferowany upust (rabat). 11. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego oleju napędowego. Zestawienie to będzie dołączane każdorazowo do faktury./Załącznik nr 2 do umowy/ 12. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie w cyklach miesięcznych na podstawie faktury VAT wystawionej w ostatnim dniu danego miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Zamawiający zobowiązany jest do zapłacenia należności w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 13. W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości paliw wskazanych w SIWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów paliwa, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 14. Maksymalna odległość stacji paliw od miejsca urzędowania Zamawiającego tj. Góra Kalwaria ul. Ks. Sajny 4 mierzona po najkrótszej, bezpiecznej trasie przejazdu, wyłącznie po drogach utwardzonych, na których nie ma ograniczenia dla ruchu autobusów nie może być większa niż 10 km. 15. Stacja musi być czynna minimum 5 dni w tygodniu (dni robocze) co najmniej w godzinach 7:00-18:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach