Przetargi.pl
Sukcesywny zakup (dostawa) paliw w systemie bezgotówkowym do pojazdów służbowych oraz sprzętu, będących na wyposażeniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim (materiały pędne - 09132100-4 Benzyna bezołowiowa, 09134100-8 Olej Napędowy).

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Gospodarcza 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 775 36 50 , fax. 022 775 88 98
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Gospodarcza 1 1
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 775 36 50, fax. 022 775 88 98
    REGON: 01329857000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Zespolonej Państwowej Administracji Specjalnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup (dostawa) paliw w systemie bezgotówkowym do pojazdów służbowych oraz sprzętu, będących na wyposażeniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim (materiały pędne - 09132100-4 Benzyna bezołowiowa, 09134100-8 Olej Napędowy).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup (dostawa) paliw w systemie bezgotówkowym do pojazdów służbowych oraz sprzętu, będących na wyposażeniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim (materiały pędne - 09132100-4 Benzyna bezołowiowa, 09134100-8 Olej Napędowy). Paliwa winny spełniać wymagania dotyczące benzyny bezołowiowej oraz olejów napędowych zawarte w polskich normach PN - EN 228:2009 - paliwa do pojazdów samochodowych, benzyna bezołowiowa; PN - EN 590+A1:2010 - paliwa do pojazdów samochodowych, oleje napędowe. Paliwo winno spełniać również wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu karty paliwowe (np. flotowe) przypisane do numerów rejestracyjnych samochodów (po 1 szt. do każdego pojazdu) oraz numerów operacyjnych wskazanych przez Zamawiającego sprzętów. Zamawiający wymaga aby maksymalna odległość od siedziby KP PSP w Nowym Dworze Maz., ul. Gospodarcza 1 do stacji paliw prowadzącej sprzedaż wyżej wymienionych rodzajów paliw nie przekraczała 3000 m. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi: ON - 19 000 l., benzyna Pb 95 - 4 500 l.. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu etyliny Pb 95 zamiennie z etyliną Pb 98 w ramach przewidzianych ilości. Wielkość zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmianie, stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Określone ilości paliw płynnych są maksymalnymi nie stanowiącymi podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Tankowanie będzie się odbywało w stacji paliw wskazanej w umowie przez Dostawcę, która musi umożliwiać pobranie paliw całodobowo, także w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy. Płatność będzie dokonywana w formie bezgotówkowej przelewem o terminie 30 dni na podstawie faktury VAT wystawianej w połowie i na koniec miesiąca za wszystkie tankowania wykonane w danym okresie, w sytuacjach wyjątkowych i nieprzewidzianych dopuszcza się wystawienie faktury w okresie innym niż wcześniej wymieniony. Do faktury Wykonawca załączy zestawienie za okres rozliczeniowy, zawierające: 1) daty i miejsce tankowania, 2) pobrany rodzaj materiału pędnego, 3) ilość zatankowaną, 4) numer rejestracyjny tankowanego pojazdu. Podstawą rozliczenia każdego tankowania będzie dokument zawierający dane dotyczące miejsca, daty, ilości i rodzaju pobranego paliwa płynnego, cenę paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub numer operacyjny sprzętu, do którego tankowano paliwo lub do którego pobrano paliwo do zbiorników przenośnych, a także imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo. Ceny za wyspecyfikowane powyżej paliwa będą naliczane według cen detalicznych obowiązujących w stacji paliw Wykonawcy w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji tankowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://binp.info/kppspnowydwormaz/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach