Przetargi.pl
Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do ambulansów, łodzi ratowniczej i pojazdów służbowych w roku 2015 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku. Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/09/D/14

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Gwardii Ludowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678400 , fax. 024 2678415
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
    ul. Gwardii Ludowej 5 5
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678400, fax. 024 2678415
    REGON: 61031784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do ambulansów, łodzi ratowniczej i pojazdów służbowych w roku 2015 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku. Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/09/D/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest - Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do ambulansów, łodzi ratowniczej i pojazdów służbowych w roku 2015 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku. Zakup paliwa dla poszczególnych Oddziałów SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w stacjach paliw Wykonawcy w ilościach: 1) dla Oddziału w Płocku Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 80.000 litrów, Przewidywana ilość zakupu benzyny bezołowiowej 95 - 3.000 litrów. w tym pojazdy służbowe i łódź ratownicza 2) dla Podstacji w Wyszogrodzie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 9.000 litrów, 3) dla podstacji w Gabinie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 9.000 litrów, 4) dla Oddziału w Gostyninie: Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 21.000 litrów, 5) dla Oddziału w Sierpc Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 27.000 litrów, UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera złącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części i dopuszcza składanie ofert częściowych - opis w §19 SIWZ. 4. Dostarczane paliwa muszą odpowiadać aktualnie obowiązującym wymaganiom jakościowym - dla benzyny bezołowiowej wg Polskiej Normy PN-EN 228:2013-04E , dla oleju napędowego wg Polskiej normy PN-EN 590+A1:2011. Jednocześnie dla paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1058 ze zm.). Ponadto do oleju napędowego pobieranego w okresie zimowym Wykonawca będzie stosował olej napędowy o parametrach - zakresach dla olejów napędowych o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych zgodnie z wytycznymi ww. rozporządzenia. Uwaga: w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną. 5.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wpłaceniem wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość udzielonego opustu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wspritsplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach