Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
ul. Wojska Polskiego 1 1
77-300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
REGON: 00052540629300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czluchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Skarb krzyżacki w naszych rękach - prace restauratorskie i adaptacyjne zamku krzyżackiego w Człuchowie na cele kulturotwórcze i turystyczne dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 ( Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wieży zamkowej w Człuchowie na cele turystyczne. Zakres prac obejmuje wykonanie m.in..: - balustrady drewniane i stalowe; - ściany wydzielające rozdzielnię elektryczną; - ściany pod stropodach; - stropodachu o konstrukcji żelbetowej; - platformy dla zwiedzających o konstrukcji z drewna klejonego; - platformy o konstrukcji żelbetowej na słupach żelbetowych; - windy elektrycznej, o konstrukcji stalowej, samonośnej, bez maszynowni dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych; - nadproży odcinkowych i belek; - podłogi z desek; - wentylacji grawitacyjnej przedsionka pożarowego ponad połać dachu kaplicy; - nad ostatnią kondygnacją zamkniętą wieży w stropodachu 3 klapy oddymiające; - przebudowę schodów do samego szczytu wieży; - wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie instalacji sanitarnej (hydrantowej); - wykonanie instalacji sanitarnej ( tryskaczowej); - wykonanie pompowni i zbiornika wody do celów przeciwpożarowych wraz z instalacją elektryczną; - wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych. Przebudowie podlega także dawny dziedziniec bramny, czyli przestrzeń pomiędzy wieżą, a przyziemiem nieistniejącego, północnego skrzydła Zamku Wschodniego. Zakres prac obejmuje m.in.: - rozbiórkę wszystkich ścian, stropów i klatek schodowych w przestrzeni dziedzińca bramnego; - rozbiórkę współczesnej części ściany dzielącej nawę kościoła od dziedzińca bramnego; - zastąpienie drewnianego stropu nad dziedzińcem bramnym stropem żelbetowym przystosowanym do montażu windy; - wykonanie przebudowy wiązarów dachowych; - wykonanie ściany (oddzielenia przeciwpożarowego) dzielącej nawę kościoła od dziedzińca bramnego; - wykonanie ściany (oddzielenia przeciwpożarowego) dzielącej część poddasza nad nawą kościoła od dziedzińca bramnego; - wykonanie żelbetowej klatki schodowej; - wykonanie przejścia w murze wieży; - wykonanie windy osobowej; - wykonanie izolacji cieplnej i wykończenie od wewnątrz połaci dachowej; - wykonanie nowych otworów drzwiowych; - wykonanie okien połaciowych; - realizację zaleceń wynikających z ekspertyzy dotyczącej ochrony przeciwpożarowej budynku zwłaszcza: wydzielenie stref pożarowych w budynku, zastosowanie drzwi odpowiedniej odporności ogniowej, stworzenie przedsionków pożarowych i wyposażenie w instalacje przeciwpożarowe; - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia oraz budowę wewnętrznej linii zasilającej szafę sterowniczą dla celów zasilania dźwigu; - wykonanie instalacji ppoż. hydrantowej; Prace obejmują także rozbiórkę obecnej podłogi kościoła ( Projekt koncepcyjny zagospodarowania i adaptacji północnego skrzydła i międzymurza zamku w Człuchowie załączony rys. 2 i 5 do SIWZ) usunięcie całego zasypu i odkrycie pomieszczeń przyziemia do poziomu historycznego i usunięcie współczesnych ścian działowych oraz stropu we wschodniej części przyziemia. Zamówienie obejmuje wykonanie robót, zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi Załączniki Nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 70.000,00 zł, słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. w budownictwie kubaturowym o wartości nie mniejszej niż 1 000 000, 00zł brutto każda, w tym 1 robota wykonana na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a) Kierownik budowy - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej; b) Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych; c) Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych; d) Przynajmniej jedna osoba musi wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych wymaganych do wykonywania prac na obiektach zabytkowych lub wykaże się praktyką wymaganą do wykonywania na obiektach zabytkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia ( minimum 2 roboty o porównywalnym zakresie robót), stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie wykonania robót tego rodzaju o wartości nie mniejszej niż 1 000 000, 00zł brutto każda, w tym 1 robota wykonana na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 2.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wypełnionego druku Wykaz osób należy załączyć uprawnienia budowlane: a) Kierownik budowy - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej; b) Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych; c) Kierownik robót - posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych; d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych wymaganych do wykonywania prac na obiektach zabytkowych lub praktykę wymaganą do wykonywania na obiektach zabytkowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 2 500 000,00zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27