Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012 w Charzykowach

Gmina Chojnice ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3972129 , fax. 052 3973559
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
    ul. 31 Stycznia 56a 56a
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3972129, fax. 052 3973559
    REGON: 09235126800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012 w Charzykowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych wraz z przebudową szkoły dla potrzeb funkcji zaplecza szatniowego oraz budowy wjazdu wraz z infrastrukturą techniczną dla potrzeb przedmiotowej inwestycji w ramach programu ,Moje Boisko- Orlik 2012. Lokalizacja budowy: istniejący kompleks szkolny przy ul. Szkolnej w Charzykowach. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Boisko do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa dynamiczna z wykonaniem drenażu, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i specyfikacjami technicznymi (załącznik nr 1 do SIWZ) Nawierzchnia do piłki nożnej - nawierzchnia sportowa z trawy syntetycznej wypełniana piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i specyfikacjach technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ) Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 30 x 50 m o powierzchni 1500 m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) z polem do gry w piłkę ręczną i tenisa oraz koszykówki. Podbudowa dynamiczna z wykonaniem drenażu powierzchniowego Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i specyfikacjami technicznymi (załącznik nr 1 do SIWZ.) Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia sportowa bezspoinowa, poliuretanowo-gumowa, wodoprzepuszczalna o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i specyfikacjach technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 4 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 120 x 90cm - 4 sztuki - stojaki do koszykówki na podstawie pojedynczej z regulacją wysokości , montowane w tulejach - 4 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej (badminton, tenis, siatkówka) - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuki Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki z siatką mocowane w tulejach - 2 sztuki 3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 7 masztach o wysokości 10m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Chodniki Ciągi piesze wykonane z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm. Nawierzchnia pieszo-jezdni, dróg i parkingów, z kostki brukowej, betonowej o grubości 8 cm. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Przebudowa szkoły dla potrzeb zaplecza szatniowego dla kompleksu boisk sportowych. Przebudowę należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i specyfikacjami technicznymi (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - udzielą na przedmiot zamówienia 60 miesięcy gwarancji licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych, - przedstawią Tabelę wartości elementów scalonych (Załącznik nr 10) oraz Harmonogram wykonania robót budowlanych (Załącznik nr 11). 2. Spełnienie warunków udziału dotyczących posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione wg poniższych zasad: a) Udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) Potwierdzenie dysponowania osobą/mi posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach (wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ): - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 3. Spełnienie warunków udziału dotyczących udzielenia gwarancji uznane zostanie poprzez podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 5. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykaz osób odpowiedzialnych za techniczną realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ - Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Tabela wartości elementów scalonych - Załącznik nr 10, - Harmonogram wykonania robót budowlanych - Załącznik nr 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach