Gmina Subkowy ogłasza przetarg
- Adres: 83-120 Subkowy, ul. Wybickiego 19a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5368530 , fax. 058 5368530
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
ul. Wybickiego 19a 19a
83-120 Subkowy, woj. pomorskie
tel. 058 5368530, fax. 058 5368530
REGON: 19167535600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.subkowy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie adaptacji poddasza w budynku szkoły w Subkowach na część mieszkalną - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja poddasza budynku szkolnego położonego w m. Subkowy przy ul. Wybickiego 19B na dz. nr 432/2 na potrzeby lokalizacji dwóch zespołów gościnnych i mieszkania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 tys zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia II Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. V.1 ppkt 1 następującego dokumentu : 1 odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do wykonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, II Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 2 następującego dokumentu : 1 wykazu co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, III Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 3 następujących dokumentów : 1 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość min. 100 tys. zł. IV Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt V.1 ppkt 4 złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. V Wykonawca do oferty dołącza : a podpisany projekt umowy - zał. nr 5 , b kosztorys VI Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie -konsorcjum , zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Pzp zamawiający żąda: 1 wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione pkt. VI.1, VI.4. Dokumenty wymienione w pkt. VI.2 i VI.3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 2 wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, 3 w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum, Wykonawcy tworzący Konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 4 umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności; oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. VII Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605 VIII Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.subkowy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Tczewie, przy ul. Jagiellońskiej 55
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa węzła żywienia w Szkole Podstawowej Nr 44 w Gdańsku, ul. Jagiellońska 24
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Cecenowo. Oznaczenie postępowania: ZP.271.03.2016
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja budynku warsztatowo - garażowego Nadleśnictwa Rytel
Dodano: 2016-06-21 - Przebudowa pomieszczeń baru z salą konsumpcyjną i zapleczem kuchennym w budynku Urzędu Miasta w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12.
Dodano: 2016-05-27 - Modernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdańsku, ul. Na Zaspę 31
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa pomieszczeń zaplecza węzła żywienia oraz odwodnienie i zagospodarowanie terenu Przedszkola Nr 46 w Gdańsku, ul. Szuwary 2
Dodano: 2016-05-06