Przetargi.pl
ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU REHABILITACJI - dobudowa dwóch zewnętrznych szybów windowych ETAP I (Nr rejestru T/01/13)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU REHABILITACJI - dobudowa dwóch zewnętrznych szybów windowych ETAP I (Nr rejestru T/01/13)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlanych i instalacyjnych niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa z przebudową Budynku Rehabilitacji - dobudowa dwóch zewnętrznych szybów windowych ETAP I, w sposób umożliwiający użytkowanie budynku oraz elementów podlegających rozbudowie i przebudowie zgodnie z ich przeznaczeniem. Kompleksowe roboty budowlano-instalacyjne szybu Nr 1 oraz Nr 2 konieczne do wykonania zamówienia obejmują w szczególności: 1) Roboty budowlane: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; b) roboty ziemne; c) zbrojenie konstrukcji, d) roboty konstrukcyjne betonowe, m.in. fundamenty, ściany żelbetowe, stropy itp.; e) konstrukcje murowe; f) izolacje fundamentów, w tym przeciwwilgociowe oraz termiczne; g) pokrycie dachu z odwodnieniem i obróbkami blacharskimi; h) instalowanie ślusarki, w tym drzwi wewnętrzne, okno podawcze, okna zewnętrzne PCV itp.; i) podłoża i posadzki, w tym warstwy podposadzkowe, posadzki z płytek i PCV; j) ścianki działowe w technologii STG; k) tynki i okładziny wewnętrzne; l) roboty malarskie; m) elewacje, z uwzględnieniem rusztowania; 2) Instalacje sanitarne: a) wentylacja nawiewna i wywiewna maszynowni; b) wentylacja szybu dźwigu; c) instalacja centralnego ogrzewania. 3) Instalacje elektryczne. 4) Łącznik przy szybie Nr 2 (część nadziemna): a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, b) konstrukcje murowe, c) dach i pokrycie - tymczasowy, w tym pokrycie dachu z odwodnieniem i obróbkami blacharskimi Uwagi dodatkowe: 1) Dokumentację Techniczną stanowią: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, w składzie: - Specyfikacja elektryczna STE, - Specyfikacja ogólna i budowlana STB, - Specyfikacja sanitarna STI, - Przedmiar robót, - Dokumentacja geotechniczna, - Dokumentacja projektowa, w składzie: - Projekt wykonawczy konstrukcji, - Projekt budowlany + wykonawczy branży architektoniczno - budowlanej, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych, - Dodatkowe rysunki wykonawcze, - Rysunki budowlano-wykonawcze zamienne, - Projekt Termomodernizacji Budynku Rehabilitacji, Uwagi! Rysunki branży architektoniczno-budowlanej Nr 2,3,4,5 projektu zawartego w Folderze o nazwie proj. bud.+ wykon. branży BA+Bk+IS+IE., zostają zastąpione rysunkami branży architektoniczno-budowlanej Nr 2,3,4,5, zawartymi w Folderze o nazwie Rysunki bud.-wykon. Zamienne. Wykonawca do wyceny kosztowej oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest uwzględnić wyłącznie rysunki budowlano-wykonawcze zamienne Nr 2,3,4,5 - uszczegóławiające oraz uwzględniające etapowość robót. 2) W niniejszym zamówieniu Projekt Termomodernizacji Budynku Rehabilitacji należy wziąć pod uwagę do wyceny oferty kosztowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie związanym bezpośrednio z przedmiotem zamówienia, dotyczącym podstawowych parametrów technicznych oraz wymagań dotyczących właściwości wyrobów budowlanych właściwości materiałowych, sposobu wykonywania szczegółów-detali, w szczególności ma to odniesienie do: stolarki okiennej PCV, ścian zewnętrznych zamurowania części przeszkleń, izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych ścian fundamentowych, piwnic, powierzchni cokołu, faktury oraz kolorystyki elewacji, docieplenia ścian-przede wszystkim poniżej poziomu terenu, obróbek blacharskich, rynien , rur spustowych itp., opaski wokół budynku-tu: w strefie szybów dźwigowych. 3) Przywołane zapisy w opisie technicznym punkcie 1.7 oraz 12.3 projektu budowlanego + wykonawczego branży architektoniczno - budowlanej, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych - związane z inż. Zbigniewem Grabarkiewiczem oraz projektem docieplenia budynku Kliniki Rehabilitacji wykonany przez pracownię Ekoprodet Zbigniewa Grabarkiewicza, ul. Dolna Wilda 88/VIII, 61-501 Poznań nie uwzględniać w niniejszym zamówieniu - projekt nieaktualny; Aktualna dokumentacja w tym zakresie, którą należy brać pod uwagę w niniejszym zamówieniu to projekt Termomodernizacji Budynku Rehabilitacji, wykonany w październiku 2011 r. przez biuro projektowe Eneprojekt oraz związane z nim pozwolenia, tj. Decyzja Nr 405/2012 z dnia 29.02.2012 r. zatwierdzająca projekt budowlany oraz udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz Pozwolenie Nr 1040/2011 z dnia 14.12.2011 r. Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku. 4) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji. 5) Używane w zapisach sformułowanie szyby windowe/szyby dźwigowe należy traktować zamiennie; Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 710 367,58 zł netto + VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania! Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunek Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego - do godz. 10:00 do terminu składania ofert), a nie datę dokonania polecenia przelewu. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: Kredyt Bank S.A. III O/Poznań 38 1500 1621 1216 2002 1047 0000 z dopiskiem Wadium - T/01/13 Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie kserokopię potwierdzenia Za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał potwierdzenia włożyć do koperty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (jeżeli Zamawiający wymagał wniesienia zabezpieczenia); - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach