Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jarocinie w ulicach: Jęczmiennej, Owsianej i Żytniej

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Cielcza, ul. Gajówka 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7473487, 7477318 , fax. 62 7473480
  • Data zamieszczenia: 2014-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie
    Cielcza, ul. Gajówka 1 1
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7473487, 7477318, fax. 62 7473480
    REGON: 25073720900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikjarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jarocinie w ulicach: Jęczmiennej, Owsianej i Żytniej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Jarocinie w ulicach: Jęczmiennej, Owsianej i Żytniej Charakterystyka: a) ul. Jęczmienna: - kolektory grawitacyjne z rur PCV ? 200 mm o dł. 133 mb - odgałęzienia kanalizacyjne z rur PCV 160 mm o dł. 29 mb (5 szt.) - rurociągi tłoczne z rur PE ? 63 mm o dł. 544 mb - przepompownie ścieków - 2 szt. - wewnętrzne linie zasilające - 2 kpl. b) ul. Owsiana: - kolektory grawitacyjne z rur PCV ? 200 mm o dł. 226 mb - odgałęzienia kanalizacyjne z rur PCV 160 mm o dł. 42 mb (6 szt.) c) ul. Żytnia: - kolektory grawitacyjne z rur PCV ? 200 mm o dł. 248 mb - odgałęzienia kanalizacyjne z rur PCV 160 mm o dł. 14 mb (2 szt.) oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. Pełny i szczegółowy zakres i sposób został wskazany w takich dokumentach jak: projekt budowlano-wykonawczy (stanowiący załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz przedmiary robót (stanowiące załącznik do specyfikacji). Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano-wykonawczych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa: lub równoważne. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy, z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszej specyfikacji. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego. Za wytwórcę odpadów - w rozumieniu przepisów prawa - uważa się Wykonawcę wy-łonionego w wyniku niniejszego postępowania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru 2. Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania 3. Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne 4. Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy 5. Ubezpieczenia budowy 6. Przejęcia placu i terenu budowy 7. Prowadzenia dziennika budowy 8. Postępowania z wszystkimi odpadami, a zwłaszcza z odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z przepisami prawa, czego dowodem będzie m.in.: przedstawianie właściwych kart przekazania odpadów 9. Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego 10. Przedkładania sprawozdań rzeczowych - co tydzień lub wg potrzeb Zamawiającego 11. Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy 12. Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót 13. Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia 14. Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy 15. Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego 16. Odwodnienia terenu budowy 17. Stałego nadzoru archeologiczno - konserwatorskiego nad całością prac 18. W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji 19. Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy 20. Odtworzenia elementów infrastruktury 21. Odtworzenia nawierzchni 22. Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru robót 23. Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza) Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 8.2.3. gwarancjach bankowych 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 8.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK SA I O/Jarocin nr 87 1090 1131 0000 0000 1301 8407. Wadium wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie w budynku administracyjnym Zamawiającego na terenie Oczyszczalni Ścieków w Cielczy (63-200 Jarocin, Cielcza, ul. Gajówka 1). Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzo-nego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem 8.4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób re-prezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątkę lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp 8.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12.06.2014 r. do godz. 11.00 8.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.13 SIWZ. 8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, wymienionych w pkt 6 SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana; 8.14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikjarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach