Przetargi.pl
Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP

Urząd Statystyczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-959 Poznań, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 27 98 200 , fax. 061 27 98 100
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny w Poznaniu
    ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79 79
    60-959 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 27 98 200, fax. 061 27 98 100
    REGON: 00033167100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/urzedy/poznan
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie oraz nadbudowie budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - III ETAP zgodnie z dokumentacją projektową: 1) branża budowlana - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 2) branża elektryczna - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 3) branża sanitarna - w zakresie określonym w przedmiarze robót; 4) instalacja oddymiania; 5) instalacja CCTV; 6) instalacja KD i RCP; 7) instalacja SAP; 8) instalacja SSW; 9) instalacja LAN; 10) instalacja telefonii; 11) instalacja video monitoringu; 12) roboty nawierzchniowe - w zakresie określonym w przedmiarze robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ Nr 8, 9, 10, 11, tj. Załącznik Nr 8- projekt budowlany, Załącznik nr 9 - projekt wykonawczy, Załącznik Nr 10 - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 11 - przedmiary robót. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) wykonania robót budowlanych w zakresie zgodnym z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniki Nr 8, 9, 10, 11 do SIWZ; b) udzielenia Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na roboty ogólnobudowlane i roboty instalacyjne oraz minimum 25-letniej gwarancji systemowej producenta na system okablowania logicznego, a także gwarancji producentów na zamontowane urządzenia nie krótszej jednak niż 24 miesiące; c) wykonania dokumentacji powykonawczej budowlanej. 4. Wykonawca zapewni na własny koszt serwisowanie i konserwację zamontowanych urządzeń przez okres 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego przed wykonaniem wszystkich robót budowlanych przewidzianych w pozwoleniu na budowę. 6. Zamawiający wymaga, aby na czas prowadzenia prac na klatce schodowej w części A budynku (budynek użytkowany) dostosować klatkę schodową w budynku B - części rozbudowanej oraz uzyskać zgodę nadzoru budowlanego na korzystanie z tej klatki, którą należy tymczasowo dostosować do wymogów BHP. Zamawiający wymaga nadto, aby prace związane ze skuwaniem lastriko na klatce schodowej w części A budynku, były prowadzone poza godzinami urzędowania. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał w imieniu Zamawiającego decyzje zezwalające na eksploatację urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu; opłaty z tego tytułu poniesie Zamawiający. 8. Zamawiający wymaga, aby prace związane z przeniesieniem kotłowni nie kolidowały z normalnym funkcjonowaniem Urzędu. 9. Zamawiający wymaga, aby zakończenie prac instalacyjnych w zakresie montażu wentylacji oraz robót budowlanych związanych z tynkowaniem i opierzeniem kominów zostało potwierdzone protokołem drożności przewodów kominowych i wentylacyjnych. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas montażu urządzeń na dachu dokonał uzupełnienia warstwy papy zdemontowanej podczas montażu tych urządzeń. 11. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, dokonał wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie tej czynności, w dniach roboczych, w godzinach 8:00-14:00 po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych czy w przedmiarze robót, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, które zostały wskazane w dokumentacji technicznej. ZAMAWIAJĄCY POSIADA: 1) Pozwolenie na wykonanie robót budowlanych - decyzja Prezydenta Miasta Poznania nr 409/2011 z dnia 4 marca 2011 r. znak:UA.VI.A04/73510-3708/10; 2) Decyzję Zarządu Dróg Miejskich z dnia 08.12.2010 r. nr UZ-ZD-PJ/5548/WOJS-14/72/10 w sprawie wydania zezwolenia na lokalizację (przebudowę) dwóch zjazdów (jeden wjazd, drugi wyjazd) z ulicy Wojska Polskiego 27/29 w Poznaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 85.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych) dla całości zamówienia, wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. W przypadkach określonych w ppkt 2-5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu oraz załączenia do oferty kopii oryginału poświadczonej za zgodność z oryginałem, a w przypadku określonym w ppkt 1 Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego), tj. gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1010 1469 0029 2913 9120 1000 w NBP O/O Poznań z dopiskiem Wadium - przetarg nieograniczony pn. Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 - ETAP III. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Dotyczy przetargu nieograniczonego pn. Rozbudowa oraz nadbudowa budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego - III etap. Numer sprawy AD-2900-1/2013. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. W przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, tj. gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/urzedy/poznan
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach