Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Św. Jana 9
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4264461 , fax. 061 4263233
- Data zamieszczenia: 2014-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Św. Jana 9 9
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4264461, fax. 061 4263233
REGON: 00031512300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ZOZ.GNIEZNO.PL
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa kompleksu budynków szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej z zagospodarowaniem terenu wokół szpitala przy ul. 3-go Maja 37 w Gnieźnie. Etap I - Przebudowa wnętrza Segmentu A oraz B na potrzeby tymczasowej organizacji wybranych jednostek funkcjonalnych szpitala. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia: a. Wykonanie tymczasowych jednostek funkcjonalnych szpitala, które do tej pory lokalizowane były w przeznaczonym do rozbiórki istniejącym parterowym Segmencie C, w tym: Tymczasowy Szpitalny Oddział Ratunkowy wraz z Tymczasową Szpitalną Izbą Przyjęć (na parterze Segmentu B) Tymczasowy Oddział Intensywnej Opieki Medycznej (na 1. piętrze Segmentu A) Tymczasowe szatnie z zapleczem sanitarnym dla personelu (w piwnicy/ suterenie Segmentu A) Pomieszczenie przechowywania zwłok (w piwnicy/ suterenie Segmentu A) Tymczasowej pracowni tomografu komputerowego (w piwnicy/ suterenie Segmentu A) b. Wykonanie podziału na strefy pożarowe istniejących Segmentów A oraz B zgodnie z projektem. c. Wykonanie zabezpieczenia ognioochronnego stropów zgodnie z projektem. d. Wykonanie wydzielenia przeciwpożarowego klatek schodowych KL1, KL2, (KL 3 zmiana w projekcie bez realizacji) wraz z instalacją oddymiającą. e. Uruchomienie klap oddymiających w KL1 oraz KL2 , które znajdują się już w połaci dachowej. Podstawowe rodzaje robót wchodzących w zakres zamówienia: a. roboty konstrukcyjno-budowlane b. roboty budowlano wykończeniowe c. roboty elektryczne d. roboty elektryczne niskoprądowe e. roboty instalacyjne wod-kan i co f. roboty instalacyjne wentylacyjne i klimatyzacyjne g. roboty instalacyjne gazów medycznych Opis przedmiotu zamówienia na powyższe roboty budowlane stanowi dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą a) Projekt budowlany b) Projekt wykonawczy branżowy c) Przedmiar robót d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Roboty modernizacyjno-budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z pracą szpitala. Prace związane z wykuwaniem i powodujące dużą uciążliwość w pracy zakładu należy wykonywać w godzinach od 8:00 do 20:00. Mając na celu powyższe Zamawiający żąda aby przed rozpoczęciem prac Wykonawca uzgodnił harmonogram prac. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia przedmiotowej budowy i robót, przy czym ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a) Roboty, obiekty, budowle, urządzenia, mienie ruchome związane z prowadzeniem robót od ognia, zalania i innych zdarzeń losowych b) Odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. c) Sumę ubezpieczenia określa się na wartość 1 000.000,00 zł. Ubezpieczenie należy złożyć przed podpisaniem umowy. d) Złożenia kserokopii ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej z aktualnym dowodem wpłaty. Dokumenty muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; e) Co najmniej na 2 dni robocze przed wygaśnięciem terminu ważności polisy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27