Przetargi.pl
Rozbudowa kompleksu budynków szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej z zagospodarowaniem terenu wokół szpitala przy ul. 3-go Maja 37 w Gnieźnie. Etap I - Przebudowa wnętrza Segmentu A oraz B na potrzeby tymczasowej organizacji wybranych jednostek funkcjonalnych szpitala.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Św. Jana 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4264461 , fax. 061 4263233
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Św. Jana 9 9
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4264461, fax. 061 4263233
    REGON: 00031512300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZOZ.GNIEZNO.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa kompleksu budynków szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej z zagospodarowaniem terenu wokół szpitala przy ul. 3-go Maja 37 w Gnieźnie. Etap I - Przebudowa wnętrza Segmentu A oraz B na potrzeby tymczasowej organizacji wybranych jednostek funkcjonalnych szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: a. Wykonanie tymczasowych jednostek funkcjonalnych szpitala, które do tej pory lokalizowane były w przeznaczonym do rozbiórki istniejącym parterowym Segmencie C, w tym: Tymczasowy Szpitalny Oddział Ratunkowy wraz z Tymczasową Szpitalną Izbą Przyjęć (na parterze Segmentu B) Tymczasowy Oddział Intensywnej Opieki Medycznej (na 1. piętrze Segmentu A) Tymczasowe szatnie z zapleczem sanitarnym dla personelu (w piwnicy/ suterenie Segmentu A) Pomieszczenie przechowywania zwłok (w piwnicy/ suterenie Segmentu A) Tymczasowej pracowni tomografu komputerowego (w piwnicy/ suterenie Segmentu A) b. Wykonanie podziału na strefy pożarowe istniejących Segmentów A oraz B zgodnie z projektem. c. Wykonanie zabezpieczenia ognioochronnego stropów zgodnie z projektem. d. Wykonanie wydzielenia przeciwpożarowego klatek schodowych KL1, KL2, (KL 3 zmiana w projekcie bez realizacji) wraz z instalacją oddymiającą. e. Uruchomienie klap oddymiających w KL1 oraz KL2 , które znajdują się już w połaci dachowej. Podstawowe rodzaje robót wchodzących w zakres zamówienia: a. roboty konstrukcyjno-budowlane b. roboty budowlano wykończeniowe c. roboty elektryczne d. roboty elektryczne niskoprądowe e. roboty instalacyjne wod-kan i co f. roboty instalacyjne wentylacyjne i klimatyzacyjne g. roboty instalacyjne gazów medycznych Opis przedmiotu zamówienia na powyższe roboty budowlane stanowi dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą a) Projekt budowlany b) Projekt wykonawczy branżowy c) Przedmiar robót d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Roboty modernizacyjno-budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z pracą szpitala. Prace związane z wykuwaniem i powodujące dużą uciążliwość w pracy zakładu należy wykonywać w godzinach od 8:00 do 20:00. Mając na celu powyższe Zamawiający żąda aby przed rozpoczęciem prac Wykonawca uzgodnił harmonogram prac. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia przedmiotowej budowy i robót, przy czym ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a) Roboty, obiekty, budowle, urządzenia, mienie ruchome związane z prowadzeniem robót od ognia, zalania i innych zdarzeń losowych b) Odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. c) Sumę ubezpieczenia określa się na wartość 1 000.000,00 zł. Ubezpieczenie należy złożyć przed podpisaniem umowy. d) Złożenia kserokopii ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej z aktualnym dowodem wpłaty. Dokumenty muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; e) Co najmniej na 2 dni robocze przed wygaśnięciem terminu ważności polisy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach