Przetargi.pl
Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania magazynu opału na budynek warsztatowo-socjalny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2012-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania magazynu opału na budynek warsztatowo-socjalny Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiot zamówienia Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą ROZBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA MAGAZYNU OPAŁU NA BUDYNEK WARSZTATOWO-SOCJALNY UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO W POZNANIU Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. 4.2. W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane wraz w systemie pod klucz łącznie z wyposażeniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i szatni tj. pom. nr 1.05, 1.06,1.07, 1.08, 1.09,1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15, 1.17,b) Roboty instalacyjne sanitarne: b1. Instalacje sanitarne zewnętrzne:1. kanalizacja sanitarna,2.kanalizacja deszczowa,3.przyłącze sieci cieplnej,b2. Instalacje sanitarne wewnętrzne: woda zimna,woda ciepła,cyrkulacja,kompaktowy węzeł cieplny.b3. Wentylacja mechaniczna z automatyką c)Roboty instalacyjne elektryczne:c1.Instalacje elektryczne zewnętrzne:- zasilanie,- instalacja odgromowa,- oświetlenie terenu c2. Instalacje elektryczne wewnętrzne rozdzielnia Instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 1-faza Instalacja siły Instalacja zasilania wentylacji Połączenia wyrównawcze Ochrona przeciwporażeniowa - dodatkowa d) Roboty drogowe i ukształtowania terenu w pełnym zakresie . Podstawowe dane budynku: Powierzchnia dróg, utwardzonych przejść pieszych 509,00 m2 Powierzchnia zabudowy 761,60m2 Powierzchnia użytkowa 684,95m2 Kubatura 4314,3m3 wymiary zewnętrzne:długość: 30,73 m szerokość: 24,85 m wysokość: 4,98m-5,92m B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: e1. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,e2. kosztorysy ślepe,e3. SIWZ.4.3. Wymagane dokumenty techniczne:1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany.3. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:- wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - opracowanie urządzenia i zagospodarowania placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) do akceptacji przez inwestora - doprowadzenie i odprowadzenie niezbędnych mediów dla potrzeby budowy wraz z ich opomiarowaniem , w tym koszt ogrzewania obiektu w okresie grzewczym,- obsługi geodezyjnej, geologicznej w trakcie realizacji robót oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi mapami - płatnych prób ,badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu- opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oznakowanie dróg ewakuacyjnych i wyposażenie obiektu w sprzęt PPOŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami- dozorowanie budowy, koszt ochrony korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu pracowanie dokumentacji powykonawczej- stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych oznakowanie pionowe i poziome dróg i placów wewnętrznych, stanowisk dla osób niepełnosprawnych- ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania 4. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonanie robót budowlanych opisanych za pomocą dokumentacji Zamawiającego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:6. Dokumentacje projektowe budowlane i wykonawczeL.p. Tytuł projektu Zał. nr1.projekt wykonawczy - architektura 1 2. projekt wykonawczy - Konstrukcja 1 3.projekt wykonawczy - wewnętrznych instalacji sanitarnych: instalacja wod-kan, ogrzewcza, ciepła technologicznego i wentylacji mechanicznej 1 4.projekt wykonawczy - instalacje zewnętrzne sanitarne 1 5.projekt wykonawczy - instalacje elektryczne 1 6.projekt wykonawczy - technologia w celach informacyjnych 1 7 .Kosztorysy ślepe do projektów L.p. Zakres prac Załącznik nr 1 kosztorys ślepy - roboty budowlane 1 2 kosztorys ślepy - Instalacje elektryczne 1 3 kosztorys ślepy - Instalacje sanitarne 1 4 kosztorys ślepy - Instalacja wentylacji mechanicznej 1 5 kosztorys ślepy - wyposażenie 1 8.. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł Specyfikacji symbol specyfikacji 1. specyfikacja - wymagania ogólne - branża budowlana ST - 00. 00.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) w terminie do dnia 28 czerwca 2012 r. do godz. 08:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up. poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach