Gmina Lipka ogłasza przetarg
- Adres: 77-420 Lipka, ul. Kościuszki 28
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2665041 w. 50 , fax. 067 2665041 w. 33
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipka
ul. Kościuszki 28 28
77-420 Lipka, woj. wielkopolskie
tel. 067 2665041 w. 50, fax. 067 2665041 w. 33
REGON: 00053766800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipka.pnet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i Przebudowa Zespołu Szkół w Lipce - etap II - Przebudowa istniejącego obiektu szkoły - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa istniejącego obiektu szkolnego wraz z piwnicą na przebudowę na cele kuchni i stołówki - roboty budowlane i instalacyjne wod-kan CO CWU, elektryczne, teletechniczne i wyposażeniowe kuchni. Place utwardzone pod dostawę do kuchni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50.000,- zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 233, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: zatrudniać co najmniej 10 pracowników w tym co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia budowlane; 1 osoba branża ogólnobudowlana, 1 osoba branża sanitarna, 1 osoba branża elektryczna. 4. Posiadać niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia narzędzia i urządzenia posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat tożsamych obiektów użyteczności publicznej pod względem kubaturowym i powierzchniowym. 5. Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: posiadać: średni roczny przychód netto nie mniejszy niż 1.000.000,- zł - w każdym roku w ostatnich 3 latach obrotowych (2006 - 2008); dodatni wynik finansowy w każdym roku w ostatnich 3 lat obrotowych (2006-2008); posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 250 tys. złotych lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 tys. złotych, 6. Posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 250 tys. zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1-4) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ . 6. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego oraz pracowników posiadających uprawnienia budowlane (sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca: przeciętne średnioroczne zatrudnianie przez Wykonawcę co najmniej 10 pracowników, w tym co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnieni budowlane 7. wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca lub oisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wymienionych w wykazie. 8. wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9.wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat: tożsamych obiektów użyteczności publicznej pod względem kubaturowym i powierzchniowym, jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 10.Dokumenty potwierdzające (referencje do Zamawiającego lub Użytkownika), że zamówienia wskazane w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, b)wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, c)wskazanie wartości zamówienia, d)wskazanie daty wykonania, e)opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. a) 11.sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez Wykonawcę: a)średniego rocznego przychodu netto za każdy rok z ostatnich 3 lat obrotowych nie mniejszego niż 1.000.000,- zł, b)dodatniego wyniku finansowego w każdym roku w ostatnich 3 lat obrotowych (2006-2008); Informacje o których mowa poniżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszych SIWZ. 12.informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 250 tys. złotych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250 tys. złotych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 13. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 250 tys. zł. 14. Wykaz robót budowlanych do podwykonania. 15. Zaakceptowany wzór umowy na wykonanie i odbiór robót budowlano - instalacyjnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipka.pnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27