Gmina Budzyń ogłasza przetarg
- Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
- Data zamieszczenia: 2013-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
ul. Lipowa 6 6
64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
REGON: 57079101700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W BUDZYNIU - PRZEBUDOWA SALI WIDOWISKOWEJ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W BUDZYNIU - PRZEBUDOWA SALI WIDOWISKOWEJ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI Realizacja przedmiotu zamówienia będzie dofinansowana ze środków z UE w ramach działania 413/Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013/ Przedmiotem zadania są prace budowlane, instalacyjne, elektryczne związane z przebudową budynku Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) w Budzyniu, przy ul. Łokietka 31, dz. nr: 949/8; 949/9 Zakresy przewidywanych prac do wykonania: A. Roboty budowlane 1 Rozbiórki i wyburzenia 2 Elementy projektowane 3 Roboty wykończeniowe 4 Stolarka otworowa wewnętrzna, ślusarka, wyposażenie pomieszczeń B. Roboty elektryczne 1 Tablice rozdzielcze 2 Wewnętrzne linie zasilające 3 Instalacja oświetleniowa 4 Instalacja gniazd wtykowych 230V i 400V 5 Instalacja odgromowa 6 Instalacja połączeń wyrównawczych 7 Instalacja kotłowni 8 Próby i pomiary instalacji 9 Prace modernizacyjne C. Technologia kotłowni gazowej 1 Roboty budowlane 2 Roboty demontażowe 3 Roboty instalacyjne kotłownia gazowa D. Instalacja zasilania nagrzewnicy centralnej wentylacji. 1 Roboty budowlane 2 Roboty instalacyjne E. Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 1 Instalacja wentylacji mechanicznej sali widowiskowej i zaplecza 2 Instalacja klimatyzacji - pom. operatora 3 Instalacja wody lodowej 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Oryginały w wersji papierowej projektów technicznych, innych dokumentów przetargowych są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE oraz Dokumentacje Techniczno -Ruchową. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, protokoły z prób instalacji c.o. i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej. 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów powykonawczych, 7) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : a) warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji projektowej określającej zakres robót zlecanych podwykonawcy; b) jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; c) uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy; d) za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na wykonawcy; e) wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy; f) podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu podwykonawcy 8) Wykonawca wskaże, w ofercie w załączniku nr 1 (Dane Wykonawcy) stanowiącym załącznik do specyfikacji, część zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże na załączniku nr 1 (Dane Wykonawcy) powyższych informacji, Zamawiający uzna, iż zamówienie realizowane będzie bez udziału podwykonawców. 4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady 1) Zamawiający ustanawia okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy od daty sporządzenia pisemnego, protokolarnego zakończenia i odbioru robót, 2) Wykonawca zobowiązany będzie w okresie przewidzianym w pkt. 1) do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu, 3) W tym okresie Wykonawca na własny koszt finansowy zobowiązany jest do usunięcia wszelkich stwierdzonych komisyjnie usterek i nieprawidłowości zapisanych w stosownym protokole usterek, 5. Rozwiązania równoważne Wszystkie elementy zamówienia należy wykonać w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach, normach i wytycznych dotyczących budowy, przebudowy obiektów użyteczności publicznej. Zaproponowane w dokumentach i elementach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego wymaganego przez Zamawiającego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje rozwiązań przyjętych przez projektantów . Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom i właściwościach technicznych materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanowił wadium dla prowadzonego postępowania w wysokości 20.000,00PLN (dwadzieściatysięcyzłotych00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.budzyn.pl (bip)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27