Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego oraz rozbiórka budynku sanitarnego przy Szkole Podstawowej w Zielonej Wsi

Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Zielonej Wsi ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Zielona Wieś 72
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 545 12 26 , fax. 65 545 12 26
  • Data zamieszczenia: 2012-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Zielonej Wsi
    Zielona Wieś 72 72
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 545 12 26, fax. 65 545 12 26
    REGON: 00073978000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego oraz rozbiórka budynku sanitarnego przy Szkole Podstawowej w Zielonej Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku szkolnego (znajdującego się w wojewódzkiej ewidencji zabytków) i połączeniu z zapleczem ORLIKA oraz rozbiórce budynku sanitarnego. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające w szczególności na: 1) roboty w zakresie burzenia, 2) roboty tynkarskie, murarskie, malarskie, 3) roboty posadzkowe, 4) roboty w zakresie stolarki budowlanej, 5) roboty instalacyjne elektryczne, hydrauliczne, co, 6) roboty kanalizacyjne, 7) montaż urządzeń sanitarnych 8) i inne. 2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektów budowlanych (branża: architektura i konstrukcja, sanitarna, elektryczna), 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz: www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Szkoły. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 3. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) projektach budowlanych wraz z wydanymi decyzjami, pozwoleniami i opiniami. 5) Polskich Normach. 4. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.), 2) wykonywania robót budowlanych przy czynnym obiekcie, w godzinach pracy Szkoły. Prace pomocnicze związane z utrudnieniami i kosztami wynikającymi z wykonywania robót podczas pracy Szkoły oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót ciążą na Wykonawcy, 3) zabezpieczenia terenu rozbiórki przed dostępem osób postronnych, właściwego oznakowania prac niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) utrzymania na swój koszt i ryzyko terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w tym zapewnienie dostępu do toalet oraz ORLIKA, oraz usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów itp., 5) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej przedmiot zamówienia (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów, 7) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 8) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 9) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco, 10) zagospodarowania pozyskanych materiałów porozbiórkowych we własnym zakresie - Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 11) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostawy urządzeń i sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach