Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Chopina 70
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2785441 , fax. 063 280300
- Data zamieszczenia: 2013-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek
ul. Chopina 70 70
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 063 2785441, fax. 063 280300
REGON: 31051289800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.turek.poznan.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Panstwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi leśnej wywozowej położonej w Nadleśnictwie Turek, o długości ok. 3415 mb w leśnictwie Czarny Las - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z zakresu robót drogowych: Roboty budowlane związane z rozbudową drogi leśnej wywozowej o długości ok. 3415 mb w leśnictwie Czarny Las , polegające na wykonaniu m.in. : robót pomiarowych; usunięciu humusu; wykarczowaniu pni; wykonaniu robót ziemnych; robót odwadniających; uformowaniu i zagęszczeniu nasypów; profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne; wykonanie - warstwy odcinającej, warstwy dolnej podbudowy o grubości 20 cm z kruszyw łamanych, warstwy górnej podbudowy o grubości 10 cm z kruszyw łamanych. 1. Wymagania dotyczące robót: Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami b.h.p, ppoż. i poleceniami inspektora nadzoru lub osoby reprezentującej Zamawiającego. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji. 2. Wymagania dotyczące materiałów: Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, a także posiadać parametry zalecane lub równoważne dla materiałów lub urządzeń wyszczególnionych w dokumentacji technicznej zamówienia. Przez równoważność należy rozumieć produkt o wyżej wskazanych parametrach, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Równoważnymi są materiały, które odpowiadają pod względem jakości materiałom wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Wymagania dotyczące realizacji robót: Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, a także za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Prace winny być wykonane w oparciu o dokumentacje techniczną dołączoną do SIWZ (przedmiar robót , projekt budowlano - techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). Wykonawca może przeprowadzić szczegółową wizje lokalną w terenie, gdzie planowane są roboty, aby uzyskać informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty (rozpoznanie warunków zamówienia, stanu terenu, itp.) po uzgodnieniu terminu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktu z oferentami w sprawach merytorycznych. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat (60 miesięcy), licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia, w trybie i na zasadach określonych w umowie. Udzielenie gwarancji nie wyłącza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany jest w zał. nr nr 5- 20, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Ustala się wadium w wysokości: 30.000,00- złotych, słownie: trzydzieści tysięcy złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_turek/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27