Przetargi.pl
Rozbudowa Budynku Szkoły Podstawowej o Segment Gimnazjalny w Wyszynie , ul. Turkowska 1, 62-710 Władysławów

Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły ogłasza przetarg

  • Adres: 62-710 Władysławów, Wyszyna, ul. Turkowska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2788051
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły
    Wyszyna, ul. Turkowska 1 1
    62-710 Władysławów, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2788051
    REGON: 30038622000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Budynku Szkoły Podstawowej o Segment Gimnazjalny w Wyszynie , ul. Turkowska 1, 62-710 Władysławów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa Budynku Szkoły Podstawowej o segment Gimnazjalny, polegający na: robotach rozbiórkowych istniejącej części budynku szkoły, wykonaniu wykopów, fundamentów, ścian zewnętrznych i wewnętrznych, montażu stolarki okiennej i drzwiowej, montażu podokien
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wiąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) wykonają zamówienie w terminie do 14 sierpnia 2009 r. c) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy e) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy f) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności g) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia h) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia i) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej j) zapewnią przynajmniej 5 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie k) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia l) wnieśli wadium w wysokości 25 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 w/w ustawy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiąjący żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie zgodnie art. 24 ust. 2 w/w ustawy. 4. Oświdczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, nastepujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów ( referencje) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, c) wykazu zakresu zamówienia którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy, W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 PLN. - przedstawią informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do składania oferty. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy. 6. Kosztorys ofertowy. 7. Podpisany projekt umowy. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do składania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim-spol.wladyslawow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach