Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z wydzieleniem klatki schodowej oraz przedsionków w budynku WOW NFZ w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 zgodnie z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi. Nr sprawy NFA/2910-22-dk/09

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8506023 , fax. 061 8506131
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
    ul. Grunwaldzka 158 158
    60-309 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8506023, fax. 061 8506131
    REGON: 01544738200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z wydzieleniem klatki schodowej oraz przedsionków w budynku WOW NFZ w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 zgodnie z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi. Nr sprawy NFA/2910-22-dk/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku biurowego w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 w zakresie: a.dostosowania ewakuacyjnej klatki schodowej do przepisów p.poż. - piętra od VI do XII, b.dostosowania przedsionków do przepisów p. poż. - piętra od VI do XII c.przebudowy instalacji oświetlenia na klatce schodowej - piętra od VI do XII, zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy oraz załącznikiem nr 2 do projektu umowy. Zamówienie poniżej 133.000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 17.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wyszczególnienie okoliczności w p. V). 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości na kwotę minimum 400.000,00 zł, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego, poświadczający dopuszczenie do obrotu gospodarczego, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (forma: oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 3. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 4. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Formularz Ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; (Zamawiający wymaga, aby załącznikiem do niniejszego formularza ofertowego były kosztorysy ofertowe zawierające ceny wszystkich wymaganych składników kosztowych) 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy - zał. nr 2. do SIWZ 7. Pełnomocnictwo do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy (do podpisania oferty, parafowania stron oferty, poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów; (forma: oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 8. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o umocowaniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku spółki cywilnej: umowa spółki lub uchwała wspólników); (forma: oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 9. Parafowany wzór umowy - zał. nr 3 do SIWZ; 10. Kosztorysy ofertowe - zał. nr 4 do SIWZ; 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości na kwotę minimum 400.000,00 zł, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- zał. nr 5 do SiWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach