Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-959 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8530920
- Data zamieszczenia: 2015-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
ul. Św. Marcin 46/50 46/50
60-959 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8530920
REGON: 01251326200346 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej (sieci strukturalnej ) w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin. 2.Roboty budowlane obejmują: a)instalację sieci elektrycznej i logicznej w budynku A, 59 punktów PEL w 21 pomieszczeniach na dwóch kondygnacjach, b)pozostałe prace towarzyszące. 3.W Rozdziale IV SIWZ zawarto szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość prac do wykonania, które zostały ujęte w: a)Dokumentacji projektowej dla etapu 2 - instalacja elektryczna i teletechniczna b)przedmiary robót dla etapu 2 - instalacja elektryczna i teletechniczna c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla etapu 2 - instalacja elektryczna i teletechniczna 4.Prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, z uwzględnieniem wymagań określonych we właściwych normach i przepisach oraz zgodnie ze standardami i instrukcjami producentów materiałów i wyrobów budowlanych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz pozostałą dokumentacją techniczną załączoną do SIWZ. 5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu oraz oszacowania kosztów zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z upoważnionym p.o. Kierownikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Oddziału Regionalnego KRUS w Poznaniu. 6.Zamawiający zaznacza, że użyte w niniejszej specyfikacji jak i dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przykłady nazw własnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne w wyżej wymienionych dokumentach. 7.Zgodnie ze wzorem umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ wybrany Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do: 1)ubezpieczenia na własny koszt budowy od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie brutto wynikające z oferty Wykonawcy oraz do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie oraz oświadczenia o cesji ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego; 2)posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz przedłożenia potwierdzonej za zgodność kserokopii polisy; 3)przedłożenia Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogramu robót 4)przedłożenia za zgodność z oryginałem kserokopii certyfikatu wystawionego przez producenta zastosowanego systemu okablowania strukturalnego potwierdzającego gwarancję na ten system 5)przedłożenia wykazu robót powierzonych podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 12 do umowy zawartej w Rozdziale nr II SIWZ - ( w przypadku korzystania przez Wykonawcę ) 6)przesłania w formie oryginałów wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności według załącznika nr 6 do umowy 7)przesłania w formie oryginałów oświadczeń o poufności podpisanych przez osoby skierowane do realizacji usług według załącznika nr 7 do umowy 8)ustanowienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który działać będzie w ramach obowiązków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 20l3r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz który złoży pisemne oświadczenia o podjęciu obowiązku kierownika budowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień kierownika oraz potwierdzoną za zgodność kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia w wyżej wymienionej specjalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. UWAGA! Na podstawie art. 104 ustawy - Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. l ustawy - Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). 8.Ze względu na prowadzenie prac w czynnym obiekcie należy umożliwić w trakcie prowadzenia robót pełną obsługę interesantów oraz pracę pracownikom Zamawiającego. W związku z tym prace należy wykonywać zgodnie z harmonogramem prac remontowych w Placówce Terenowej KRUS w Koninie. 9.Zamawiający wymaga udzielenia minimalnej 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru robót na wykonane prace, zamontowane urządzenia i zastosowane materiały z zastrzeżeniem pkt 10. 10.Zamawiający dodatkowo wymaga, by Wykonawca udzielił pisemnej minimum 20 letniej gwarancji systemowej na okablowanie strukturalne. Gwarancja powinna zawierać odrębne zobowiązanie gwarancyjne producenta w zakresie dotrzymania parametrów wydajnościowych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych wszystkich elementów oddzielenie i całego systemu okablowania wykonanego na rzecz Zamawiającego. Okres gwarancji ma być standardowo udzielany przez producenta systemu okablowania, tzn. na warunkach oficjalnych, ogólnie dostępnych i opublikowanych. 11.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie zawartej w Rozdziale II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27