Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
- Data zamieszczenia: 2012-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4240706, fax. 061 4240770 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane, instalatorskie i wyposażeniowe na obiektach i terenach przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie w tym prace związane z odwodnieniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane, instalatorskie i wyposażeniowe na obiektach i terenach przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie w tym prace związane z odwodnieniem terenu. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach zadania pod nazwą Roboty budowlane, instalatorskie i wyposażeniowe na obiektach i terenach przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie w tym prace związane z odwodnieniem terenu, należy wykonać: 1) przyłącze grawitacyjnej kanalizacji deszczowej przelewowej ze zbiornika retencyjno - rozsączającego do stawu na terenie Parku Miejskiego w Gnieźnie, 2) system podczyszczająco - przelewowy gromadzący i rozsączający wody opadowe z terenów byłych koszar przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie. Szczegółowy opis wykonania robót: Przyłącze grawitacyjnej kanalizacji deszczowej przelewowej ze zbiornika retencyjno - rozsączającego o długości 219 m należy wykonać z rur gładkościennych litych PCV o połączeniach kielichowych z uszczelkami wargowymi, wylot do stawu betonowy. W miejscu usytuowania wylotu należy skarpy stawu po obu stronach umocnić płytami pełnymi. Na załamaniach trasy rurociągów zaprojektowano studzienki rewizyjne kanalizacyjne przykryte włazem żeliwnym. Wody deszczowe z powierzchni dachów (budynek koszar i budynek pracowni gastronomiczno-hotelarskiej) i dróg z terenu dawnych koszar zostaną podczyszczone w separatorze oraz rozsączone w zbiorniku retencyjno - rozsączającym zbudowanym na bazie skrzynek rozsączających. W przypadku, gdy nadmiar wód deszczowych nie zostanie rozsączony zostanie odprowadzony do stawu za pomocą projektowanego przyłącza. W celu ograniczenia wypływu wód w ilości większej niż zakładana należy zastosować regulator przepływu. Zakres robót obejmuje budowę przyłącza kanalizacji deszczowej. Roboty będą obejmowały: - wykopy liniowe wykonywane ręcznie i mechanicznie, - zasypka wykopów, - montaż przewodów sieciowych i studzienek rewizyjnych, - wykonanie wylotu betonowego. System podczyszczająco - przelewowy gromadzący i rozsączający wody opadowe z terenów byłych koszar przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie został zaprojektowany jako zbiornik retencyjno - rozsączający na bazie skrzynek rozsączających, służący ochronie środowiska i poprawnej gospodarce wodnej. Moduł referencyjno - rozsączający wody opadowej posadowiony będzie w północnej części działki 7/45, na terenie dawnych koszar wojskowych. Każda skrzynka posiada wyprofilowany kanał inspekcyjny o średnicy większej niż 500 mm. Pojemność magazynowania stanowi 95% pojemności całkowitej. Skrzynki w module ułożone są w taki sposób, aby była możliwość prowadzenia inspekcji całego dna modułu przez eksploatatora cyklicznych przeglądów i ewentualnego czyszczenia. Do poprawnego funkcjonowania modułu, oprócz skrzynek konieczne jest zastosowanie: - elementów dodatkowych w postaci klipsów i rurek łączących, zaślepek, przyłączy rurowych, adapterów do trzonu studzienki i studzienek kontrolnych montowanych na trzonie, - odpowietrzenia modułu. Urządzenia do filtracji powinny być regularnie kontrolowane w celu zapobiegania i usuwania zamulenia. Szczegółowy zakres prac określają dokumenty przedmiarowe, projekty budowlane do niniejszego przedsięwzięcia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będące integralną częścią niniejszej specyfikacji. W wersji elektronicznej jako załączniki do niniejszej specyfikacji zostały umieszczone przedmiary, projekty budowlane. Pozostałe warunki wykonania zamówienia: 1) Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy wraz ze wszystkimi wymaganiami, uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi, poda lokalizację i współrzędne punktów głównych obiektów oraz reperów, przekaże dziennik budowy oraz inną niezbędną dokumentację. 2) Rozpoczęcie robót winno nastąpić niezwłocznie po przekazaniu placu budowy. 3) Prace objęte przedmiotem zamówienia może wykonać wyłącznie Wykonawca posiadający uprawnienia budowlane w zakresie robót instalacyjnych. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi Warunkami technicznymi wykonania i odbioru rurociągów z tworzyw sztucznych, normami państwowymi i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, prawem budowlanym, sztuką inżynierską oraz bieżącymi zaleceniami inspektora nadzoru. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 5) Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 6) Materiały przeznaczone do wbudowania muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania w Polsce. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć Zamawiającemu. 7) Wszystkie roboty budowlane oraz materiały objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania Zamawiającego w zakresie parametrów jakościowych technicznych lub równoważnych, tj. nie gorszych pod względem parametrów technicznych niż określone w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 8) Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Fakt taki odnotowuje się w dzienniku budowy. 9) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji zamówienia poprzez utrzymywanie tymczasowych urządzeń zabezpieczających. 10) Zamawiający przekazując plac budowy wskaże punkty poboru energii elektrycznej i wody (koszt zużycia wody i energii elektrycznej ponosi Wykonawca). 11) Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonywania robót. 12) Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z przepisami BHP. 13) Roboty objęte niniejszym postępowaniem podlegają następującym odbiorom: - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, - odbiór przewodów kominowych, instalacji i urządzeń technicznych, - odbiór częściowy, - odbiór ostateczny (końcowy), - odbiór po upływie okresu rękojmi. Sposób dokonania poszczególnych odbiorów robót szczegółowo opisany został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 14) O wynagrodzeniu Wykonawcy decyduje niezmienne w trakcie trwania zamówienia wynagrodzenie ryczałtowe podane w formularzu ofertowym. 15) Szczegółowe warunki płatności za wykonanie zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27