Przetargi.pl
roboty budowlane - remont pomieszczeń II piętra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15

Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 647 34 44 , fax. 0-61 647 34 41
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
    ul. Młyńska 1a 1a
    61-729 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 647 34 44, fax. 0-61 647 34 41
    REGON: 30070597800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane - remont pomieszczeń II piętra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty budowlane - remont pomieszczeń II piętra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15, zgodnie z: a) Projektem - zał. nr 1a do SIWZ - roboty budowlane, zał. nr 1b do SIWZ - roboty elektryczne, b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 2a do SIWZ - roboty budowlane oraz zał. 2b do SIWZ - roboty elektryczne, c) Przedmiarem robót - zał. nr 3a do SIWZ - roboty budowlane oraz zał. nr 3b do SIWZ - roboty elektryczne. 3. Zakres przedmiotu zamówienia Przewidziane prace budowlane zakładają remont pomieszczeń II piętra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15. Zakres prac obejmuje pomieszczenia biurowe, korytarze oraz pomieszczenia sanitarne. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) tynkowanie, gipsowanie ścian, b) zdjęcie starych oraz położenie nowych posadzek (płytki), c) zdjęcie starej, położenie nowej wykładziny podłogowej, d) wymiana starej oraz montaż nowej stolarki okiennej oraz drzwiowej, e) wyrównanie oraz malowanie pomieszczeń, f) położenie instalacji elektrycznej, instalację oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd 230V, g) instalację wewnętrznej sieci teleinformatycznej, h) instalację systemu monitoringu, i) instalację systemu sygnalizacji pożaru, j) instalację systemu kontroli dostępu, k) demontaż dotychczasowej, przeróbka oraz instalacja nowej armatury, l) zdjęcie starej powłoki malarskiej oraz położenie nowej na kaloryferach,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięćtysięcyzłotych), 2. Termin wniesienia wadium: a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w miejscu wskazanym w pkt. VII.1 SIWZ , przed upływem na składanie ofert. b) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty przy czym: - wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział w Poznaniu, ul. Składowa 5 89 1130 1017 0021 1000 0990 0004 z dopiskiem wadium - przetarg nieograniczony - remont pomieszczeń II piętra budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 15 - w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w miejscu wskazanym w pkt. VII.1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 4. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a. w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b. w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach