Przetargi.pl
Roboty budowlane - remonty bieżące i kapitalne w pomieszczeniach G-PSK przy ul. Polnej 33 w Poznaniu

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - remonty bieżące i kapitalne w pomieszczeniach G-PSK przy ul. Polnej 33 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remonty bieżące i kapitalne w pomieszczeniach Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1; nr 2 i nr 3 do specyfikacji : 1. Przedmiar robót ( kosztorys ślepy ) - prace budowlane i instalacje sanitarne 2. Przedmiar robót ( kosztorys ślepy ) - instalacje elektryczne 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: a. wykonanie robót zgodnie z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz współczesną wiedzą techniczną b. okresu gwarancji i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynoszącego nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, c. stosowanie materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi w związku z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. d. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej dnia 09.07.2012r o godz.11.00 w Gabinecie dyr. ds. Technicznych , Budynek E1, II piętro e. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys szczegółowy wykonany na podstawie przedmiaru robót (kosztorysu ślepego ) stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Wprowadzenie zmian w zakresie obmiarów i norm R, M, S , spowoduje odrzucenie oferty. 4) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych materiałów, urządzeń i technologii ni z podane załącznikach do specyfikacji, pod warunkiem zaproponowania przez Wykonawcę: materiałów, urządzeń i technologii, które posiadają właściwości, cechy, parametry techniczne, oraz wymagania funkcjonalne i estetyczne nie gorsze niż określone w załącznikach do specyfikacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który chce zastosować materiały, urządzenia i technologie inne od wskazanych w załącznikach do specyfikacji, wykazał ich równoważność, poprzez dokonanie porównania tabelarycznego parametrów technicznych, jakościowych i estetycznych oraz przez przedłożenie stosownych dokumentów: tj. pełne opisy techniczne rozwiązań równoważnych ( typ, producent, dane katalogowe, DTR - ki) wraz z niezbędnymi atestami i dokumentami dopuszczającymi stosowanie materiałów w budownictwie. Brak załączenia porównania tabelarycznego, atestów, certyfikatów itp. a także brak wykazania równoważności spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość i termin wniesienia wadium 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 50 000.00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach; a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). 2) Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach