Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8215300 , fax. 061 8215402
- Data zamieszczenia: 2012-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
ul. Wolnica 1 1
61-764 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8215300, fax. 061 8215402
REGON: 63129637000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Rewitalizacji budynku strażnicy JRG-2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 16a - ETAP II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w załączniku nr 1 do SIWZ (m. in. program prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych, który ze względu na obszerną formę papierową jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pozwolenie nr 798-2011 na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, przedmiary robót (zamieszczone pomocniczo), projekty budowlane, aneks nr 1 do projektu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). W/w dokumenty dotyczą kompleksowej rewitalizacji zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu. W przedmiotowym postępowaniu tj. Rewitalizacja zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap II - PT-2370-1-2012 zakres prac został częściowo doprecyzowany w stosunku do w-w dokumentacji w pomocniczo załączonych przedmiarach robót, które ze względu na zastosowane rozliczenie ryczałtowe nie stanowią katalogu zamkniętego robót do wykonania. Wszelkie wątpliwości dotyczące zakresu prac i zapisów zawartych w projekcie oraz w pomocniczych przedmiarach, a także w pozostałej dokumentacji należy konsultować z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty. Wszelkie niesygnalizowane niejasności będą interpretowane na korzyść Inwestora. Wykonawca wybrany do realizacji II etapu zobowiązany jest do współpracy z Wykonawcą realizującym I etap rewitalizacji zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - Firmą Budowlaną Eugeniusz Dota - która zobowiązała się do zrealizowania zadania do dnia 30 listopada 2012 r. Współpraca ma na celu bezkolizyjne wykonanie przedmiotów zamówień. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości w zakresie utrzymania (sfinansowania) bazy kontenerowej dla pracowników Zamawiającego, którą obecnie zlokalizowana jest na terenie JRG-2. Baza kontenerowa musi być wystarczająca do utrzymania gotowości bojowej Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2. 1. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje: a)Kompleksową dostawę i montaż stolarki wewnętrznej (drzwi), renowację istniejących określonych w dokumentacji drzwi drewnianych oraz wykonanie ścianek systemowych HPL wraz z drzwiami. Przedmiotowy zakres nie obejmuje stolarki uwzględnionej na poddaszu budynku. Podczas montażu stolarki drzwiowej należy uwzględnić wszelkie prace wykończeniowe związane z ujednoliceniem struktury ścian, sufitów i podłóg; b)Kompleksową rewitalizację głównej klatki schodowej wraz z elementami ppoż., dostawą i montażem świetlika oraz dostawą i wykonaniem kładki wraz z balustradą; c)Kompleksową rewitalizację piwnicy (m. in. wykonanie kompleksowe: posadzek, schodów na parter, tynków wewnętrznych, wykonanie kompleksowego -białego montażu- w pomieszczeniach sauny; d)Kompleksowe wykonanie tynków wraz z ich malowaniem w wieży; e)Wykonanie trasy kablowej między ostatnią kondygnacją wieży, a serwerownią zlokalizowaną w piwnicy budynku. Poprzez wykonanie trasy kablowej rozumie się wykonanie otworów w stropach i ścianach i ułożenie na całej długości trasy, natynkową listwę kablową typu LN 40x25, a w samej listwie na całej długości umiejscowienie 10 szt. kabla UTP kategorii 5. Należy również zabezpieczyć gniazda elektryczne (najlepiej z sieci o gwarantowanym zasilaniu, tym samym do którego podłączone będą komputery), w ilości 6 szt. na ostatnim poziomie wieży. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć, wycenić i wykonać wszystkie roboty niezbędne do wykonania kompletnego zadania. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz opracowanymi projektami. 3. W cenie oferty należy uwzględnić koszty robót tymczasowych oraz prac towarzyszących nieujętych w załączonych przedmiarach robót, a niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 4. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem specyfiki działania Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2, która musi nieprzerwanie funkcjonować. W Jednostce Ratowniczo Gaśniczej średnio znajduje się 14 funkcjonariuszy dysponujących 5 pojazdami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27