Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap II

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8215300 , fax. 061 8215402
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    ul. Wolnica 1 1
    61-764 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8215300, fax. 061 8215402
    REGON: 63129637000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Rewitalizacji budynku strażnicy JRG-2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 16a - ETAP II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w załączniku nr 1 do SIWZ (m. in. program prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych, który ze względu na obszerną formę papierową jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pozwolenie nr 798-2011 na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, przedmiary robót (zamieszczone pomocniczo), projekty budowlane, aneks nr 1 do projektu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). W/w dokumenty dotyczą kompleksowej rewitalizacji zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu. W przedmiotowym postępowaniu tj. Rewitalizacja zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap II - PT-2370-1-2012 zakres prac został częściowo doprecyzowany w stosunku do w-w dokumentacji w pomocniczo załączonych przedmiarach robót, które ze względu na zastosowane rozliczenie ryczałtowe nie stanowią katalogu zamkniętego robót do wykonania. Wszelkie wątpliwości dotyczące zakresu prac i zapisów zawartych w projekcie oraz w pomocniczych przedmiarach, a także w pozostałej dokumentacji należy konsultować z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty. Wszelkie niesygnalizowane niejasności będą interpretowane na korzyść Inwestora. Wykonawca wybrany do realizacji II etapu zobowiązany jest do współpracy z Wykonawcą realizującym I etap rewitalizacji zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - Firmą Budowlaną Eugeniusz Dota - która zobowiązała się do zrealizowania zadania do dnia 30 listopada 2012 r. Współpraca ma na celu bezkolizyjne wykonanie przedmiotów zamówień. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości w zakresie utrzymania (sfinansowania) bazy kontenerowej dla pracowników Zamawiającego, którą obecnie zlokalizowana jest na terenie JRG-2. Baza kontenerowa musi być wystarczająca do utrzymania gotowości bojowej Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2. 1. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje: a)Kompleksową dostawę i montaż stolarki wewnętrznej (drzwi), renowację istniejących określonych w dokumentacji drzwi drewnianych oraz wykonanie ścianek systemowych HPL wraz z drzwiami. Przedmiotowy zakres nie obejmuje stolarki uwzględnionej na poddaszu budynku. Podczas montażu stolarki drzwiowej należy uwzględnić wszelkie prace wykończeniowe związane z ujednoliceniem struktury ścian, sufitów i podłóg; b)Kompleksową rewitalizację głównej klatki schodowej wraz z elementami ppoż., dostawą i montażem świetlika oraz dostawą i wykonaniem kładki wraz z balustradą; c)Kompleksową rewitalizację piwnicy (m. in. wykonanie kompleksowe: posadzek, schodów na parter, tynków wewnętrznych, wykonanie kompleksowego -białego montażu- w pomieszczeniach sauny; d)Kompleksowe wykonanie tynków wraz z ich malowaniem w wieży; e)Wykonanie trasy kablowej między ostatnią kondygnacją wieży, a serwerownią zlokalizowaną w piwnicy budynku. Poprzez wykonanie trasy kablowej rozumie się wykonanie otworów w stropach i ścianach i ułożenie na całej długości trasy, natynkową listwę kablową typu LN 40x25, a w samej listwie na całej długości umiejscowienie 10 szt. kabla UTP kategorii 5. Należy również zabezpieczyć gniazda elektryczne (najlepiej z sieci o gwarantowanym zasilaniu, tym samym do którego podłączone będą komputery), w ilości 6 szt. na ostatnim poziomie wieży. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć, wycenić i wykonać wszystkie roboty niezbędne do wykonania kompletnego zadania. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz opracowanymi projektami. 3. W cenie oferty należy uwzględnić koszty robót tymczasowych oraz prac towarzyszących nieujętych w załączonych przedmiarach robót, a niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 4. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem specyfiki działania Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2, która musi nieprzerwanie funkcjonować. W Jednostce Ratowniczo Gaśniczej średnio znajduje się 14 funkcjonariuszy dysponujących 5 pojazdami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach