Przetargi.pl
Rewitalizacja rynku w Ślesinie

Gmina Ślesin ogłasza przetarg

  • Adres: 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2704011 , fax. 063 2704198
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ślesin
    ul. Kleczewska 15 15
    62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2704011, fax. 063 2704198
    REGON: 00053110500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja rynku w Ślesinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wykonania rewitalizacji rynku w Ślesinie. 2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje m. in: a) roboty budowlane w zakresie zagospodarowania części środkowej rynku, małej architektury [wykonanie: placu centralnego, jezdni, miejsc postojowych, ciągów pieszo-jezdnych i wjazdów, chodników oraz pasażu z kostki granitowej w różnych kolorach; fontanny wodnej- /bez figury/; pompy ozdobnej; ławek; koszy; przeniesienie pomnika Świętej Rodziny w inne miejsce], b) przesadzenie istniejącego drzewostanu, c) zagospodarowanie terenu zielenią /posadzenie nowego drzewostanu/ d) wykonanie oświetlenia ulic-drogowe [na około placu z ruchem samochodowym); oświetlenia Placu Wolności i pasażu targowego; oświetlenia w gruncie-posadzce głównych ciągów pieszych, e) roboty budowlane w zakresie budowy pawilonów i wiat handlowych f) wykonanie kanalizacji deszczowej, sanitarnej i sieci wodociągowej z przyłączami g) inne ( urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego) h) roboty wykończeniowe. 3. Wymagane jest udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000 PLN /słownie: sto tysięcy złotych/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. Warunki szczegółowe 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy, tj: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 inwestycje, których zakres robót budowlanych obejmował wg umowy- budowę oświetlenia zewnętrznego, placów, chodników, parkingów, dróg wraz z budynkiem kubaturowym o wartości co najmniej 4 000 000 zł /brutto/ -każda. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi oraz będącymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa: 1) kierownikiem budowy w specjalności drogowej, 2) kierownikami robót w specjalnościach: a) architektonicznej i konstrukcyjno- inżynierskiej b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Jeżeli Wykonawca nie będzie dysponował w. w. personelem należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. W toku oceny spełniania warunków w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: a) wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert - art. 26 ust.3 ustawy Pzp. b) wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 1 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik podmiotów ubiegających się wspólnie. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej, powyższy warunek pkt 3 ppkt 1-3 musi spełnić każdy z podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz dokumentami potwierdzającymi /np. referencje/, że roboty zostały wykonane należycie i o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł /brutto/ - każda, 2) wykaz kluczowych osób biorących udział w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby które wykonywać będą przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność tych osób do Izby Inżynierów Budownictwa, W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 4, ppkt 1-2 mogą spełnić łącznie . 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia, Powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden z uczestników. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ww. punktach niniejszego działu składa dokumenty wymienione w Rozporządzeniu prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mogą żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach