Gmina Wieleń ogłasza przetarg
- Adres: 64-730 Wieleń, ul. Kościuszki 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (067) 2561170 w. 47 , fax. (067) 2561021
- Data zamieszczenia: 2011-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieleń
ul. Kościuszki 34 34
64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie
tel. (067) 2561170 w. 47, fax. (067) 2561021
REGON: 57079115800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielen.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja elewacji obiektu wpisanego do rejestru zabytków. Siedziba Urzędu Miejskiego w Wieleniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na renowacji elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Wieleniu, w tym: I. Oczyszczenie i umycie cegły elewacyjnej. II. Uzupełnienie ubytków spoinowania zaprawą o składzie analogicznym jak użyta pierwotnie. III. Wymianę odpadajacych płytek elewacyjnych na nowe o analogicznej fakturze i kolorystyce. IV. Wymianę opierzeń na nowe z blachy tytan - cynk. V. Uzupełnienie tynków elewacyjnych tynkami renowacyjnymi mineralnymi. VI. Malowanie części tynkowanych elewacji farbą silikonową w kolorze istniejącej cegły elewacyjnej wg projektu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji projektowej, a także koszty robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie niezbędne jest dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, również wszelkie podwyżki cen w okresie realizacji robót oraz wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia, a w szczególności: a/ koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, b/ opłaty za wywóz, składowanie i utylizację gruzu i odpadów, c/ naprawy dróg zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane zatrudnione na budowie, d/ likwidacji skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy, f/ ubezpieczenia, g/ zabezpieczenia placu budowy, h/ sporządzenia dokumentacji powykonawczej - zawierające komplet dokumentów (dziennik budowy, atesty, aprobaty, certyfikaty, deklaracje zgodności- na wszystkie użyte materiały; gwarancje i instrukcje; wszystkie wymagane próby i badania; oświadczenia wymagane obowiązującym prawem i przez Zamawiającego), i/ odszkodowania za zniszczenie zieleni, j/ wszelkie koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do ujęcia w kalkulacji (ofercie) kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją. Zakres robót oraz technologia wykonania robót ujęte są w niżej wymienionych projektach i dokumentach: 1. decyzja pozwolenia na wykonanie robót budowlanych obejmujących renowację elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Wieleniu 7/2011 z dnia 17.01.2011 r. wydana przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, Delegatura w Pile, 2. decyzja pozwolenia na budowę 701/2011 z dnia 22.11.2011 r. wydana przez Starostę Czarnkowsko- Trzcianeckiego, 3. dokumentacja renowacji, w tym: - projekt renowacji elewacji wykonany przez mgr inż. arch. Tadeusza Tylkę, - informacja BIOZ, - przedmiar robót. Dokumentacja projektowa w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u p. Andrzeja Pietrzyńskiego (biuro nr 26) w dniach roboczych w godzinach służbowych. Zamawiający może wypożyczyć komplet dokumentacji projektowej w celu powielenia przez wykonawcę za kaucją w wysokości 100,00 zł na okres 3 dni. Utrata lub zniszczenie choćby części dokumentacji pozbawi wypożyczającego wniesionej kaucji. Na wniosek wykonawcy Zamawiający prześle kopię dokumentacji projektowej w ciągu 5 dni od złożenia wniosku. Koszt przesłania i powielenia wynosi 50,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl ; zakładka Pobierz SIWZ
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27