Przetargi.pl
Remonty Swietlic wiejskich na terenie Gminy Kołaczkowo w miejscowościach: Bieganowo, Krzywa Góra Wszembórz, Borzykowo

Gmina Kołaczkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-306 Kołaczkowo, pl. Reymonta 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 4385324 , fax. 0-61 4385321
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczkowo
    pl. Reymonta 3 3
    62-306 Kołaczkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 4385324, fax. 0-61 4385321
    REGON: 63125811200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty Swietlic wiejskich na terenie Gminy Kołaczkowo w miejscowościach: Bieganowo, Krzywa Góra Wszembórz, Borzykowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana 11 okien , 11 parapetów, 2 drzwi, wymiana podłogi drewnianej na wykładzine przemysłową 186,00 m2, remont dachu pow. 278,75 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.posiada uprawnienia do wykonywania danych czynności, posiada niezbędną wiedzę doświadczenie i potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi określonymi w przepisach PB, wykaże się realizacją w okresie ostatnich pięciu lat min. 2 zamówieniami odpowiadającymi rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia, znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem jest posiadanie wolnych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej pozwalającej na zaciągnięcie kredytu w wysokości co najmniej 80% wartości złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia : oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP na druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub potwierdzenie zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek lub potwierdzenie zwolnienia, odroczenia bądź rozłożenia na raty zaległych składek. Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie. Protokoły odbioru wykonanych wcześniej robót. Informacje z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy o posiadanych wolnych środkach lub o zdolności kredytowej na min. 80% wartości złożonej oferty-wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli kraj nie wystawia tego typu dokumentów zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..kolaczkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach