Przetargi.pl
Remonty dachów - POK 2 i POK 3

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-841 Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 847 09 54 , fax. 61 847 09 30
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
    Ul. Dąbrowskiego 30A 30A
    60-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 847 09 54, fax. 61 847 09 30
    REGON: 01581306500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dachów - POK 2 i POK 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach dachów zgodnie z zakresem prac określonych w kosztorysach ślepych oraz z Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) w wymienionych nieruchomościach zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 2 (części od I-IV zamówienia) oraz Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (część V zamówienia). 2.Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część pierwsza-Zabezpieczenie pokrycia dachowego przed przenikaniem wody w budynku położonym w Poznaniu przy ul.Głuszyna 141, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części pierwszej określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 7 i 8 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ślepego-ul.Głuszyna 141 (załącznik nr 7 do SIWZ) -STWiORB-ul.Głuszyna 141 (załącznik nr 8 do SIWZ) Część druga-Remont pokrycia dachowego z przemurowaniem głowic kominów i wymianą ław kominiarskich w budynku mieszkalnym położonym w Poznaniu przy ul. Żelaznej 18a, b, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części drugiej określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 9 i 10 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ślepego-ul.Żelazna 18a,b (załącznik nr 9 do SIWZ) -STWiORB-ul.Żelazna 18a,b (załącznik nr 10 do SIWZ). Część trzecia-Remont pokrycia dachowego krytego papą w oficynie budynku położonego w Poznaniu przy Al.Marcinkowskiego 24, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części trzeciej określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 11 i 12 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ślepego-Al.Marcinkowskiego 24 (załącznik nr 11 do SIWZ) -STWiORB-Al.Marcinkowskiego 24 (załącznik nr 12 do SIWZ). Część czwarta-Remont pokrycia dachowego krytego papą w budynku położonym w Poznaniu przy ul.Bystrej 9/11, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części czwartej określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 13 i 14 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ślepego-ul.Bystra 9/11 (załącznik nr 13 do SIWZ) -STWiORB-ul.Bystra 9/11 (załącznik nr 14 do SIWZ) Część piąta-Wymiana pokrycia papowego, obróbek blacharskich i rynny w budynku położonym w Poznaniu przy ul.Św.Wojciech 29, na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części piątej określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 15 i 16 do SIWZ) składająca się z: -Kosztorysu ślepego-ul.Św.Wojciech 29 (załącznik nr 15 do SIWZ) -STWiORB-ul.Św. Wojciech 29 (załącznik nr 16 do SIWZ) 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy Pzp. 7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: -Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz.21) -Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami) -Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). -Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 8.Istnieje możliwość aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 9.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Beneficjentem wadium jest Pełnomocnik Zamawiającego, tj. Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań., ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań. 3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: -280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt zł 00/100) dla I części zamówienia; -890,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt zł 00/100) dla II części zamówienia; -1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł 00/100) dla III części zamówienia; -440,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści zł 00/100) dla IV części zamówienia; -290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt zł 00/100) dla V części zamówienia. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego, tj.: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul. Dąbrowskiego 30A, Poznań: 63 1240 6524 1111 0000 5680 8942 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZP/247-PN/2014, część [__]. 7.W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, oryginały gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, pokój nr 11. 8.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach