Przetargi.pl
Remonty cząstkowe i naprawa nawierzchni dróg gminnych na terenie sołectw Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Nowa Wieś i Witkowice w 2009 r.

Gmina Kęty ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, Rynek 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 844-76-70 , fax. 033 8447660
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęty
    Rynek 7 7
    32-650 Kęty, woj. małopolskie
    tel. 033 844-76-70, fax. 033 8447660
    REGON: 07218182400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe i naprawa nawierzchni dróg gminnych na terenie sołectw Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Nowa Wieś i Witkowice w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia należy wykonać remonty cząstkowe i naprawę nawierzchni dróg bitumicznych przy użyciu mas bitumicznych, emulsji i grysów na drogach gminnych w sołectwach: Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Nowa Wieś i Witkowice, których szacunkowe ilości wynoszą: - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w otaczarce - 100m2; - remont nawierzchni masą betonu asfaltowego na gorąco wytwarzanego w recyklerze - 100m2; - remont nawierzchni grysami bazaltowymi otaczanymi emulsją asfaltową, rozścielanymi pod ciśnieniem - 120Mg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca prowadzi działalność związaną z przedmiotem zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: - w ciągu ostatnich pięciu lat wyświadczył co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu będzie brana pod uwagę robota, w zakres której wchodziły prace polegające na remontach nawierzchni asfaltowych przy użyciu mas asfaltowych, emulsji i grysów, a za porównywalną wielkość - roboty o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), - dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym urządzeniem typu recykler i jednym urządzeniem typu remonter; ponadto Wykonawca musi dysponować pozostałym niezbędnym sprzętem i środkami transportu do wykonania zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 złotych brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto) wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota te została wykonana należycie (np. referencje), - złożonego wykazu sprzętu jakim minimum Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przeznaczonego do realizacji zamówienia; w przypadku jeśli w wykazie sprzętu wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował jako niezbędnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń, - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla formalnego uznania, oferta musi zawierać następujące wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną dokumenty i oświadczenia: 1. kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenia dołącza każdy ze wspólników; 5. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ; 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - załącznik nr 5 do SIWZ, 9. upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym; 10. w przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki: - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; - oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; - ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach