Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
ul. Mickiewicza 19 19
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
REGON: 07218192000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta Sucha Beskidzka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z pozimowym remontem cząstkowym dróg na terenie miasta Sucha Beskidzka. W zależności od wielkości i rodzaju ubytków w nawierzchniach dróg, roboty będą prowadzone jednym z następujących sposobów: - Z - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki. Ocena będzie dokonywana przez komisję przetargową powołaną przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia wszystkich tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców należy złożyć dokumenty i oświadczenia zgodnie z informacjami podanymi w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 2); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z remontem, odbudową i przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej - droga w kierunku Pani Pióreckiej, nr drogi K290809, dz. nr 4 obr. 4 miasta Grybowa w km 0+000 - 0+300.
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr inw. 220/635 nr 1 w Leśnictwie Grywałd
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu i przebudowy dróg na terenie Gminy Wierzchosławice
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg powiatowych: nr 1316K Dąbrowa Tarnowska - Otfinów, nr 1347K Mikołajowice - Bogumiłowice, nr 1395K Gromnik - Brzozowa
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg Gminnych: 1. Remont drogi gminnej Dziemięrzyce Aleja - Dziemięrzyce Nr K140448 w miejscowości Dziemięrzyce w km. 0+000 - 0+520 2. Remont drogi gminnej Marchocice - Skrzypie Nr K140450 w miejscowości Marchocice w km. 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi leśnej nr 1,2 - inw. 220/425, 220/440 w Leśnictwie Niedzica
Dodano: 2016-07-22 - Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Miechów podzielonych na 2 niepodzielne zadania
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi leśnej nr 220/155 w leśnictwie Bystrzak
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2016-07-20