Przetargi.pl
Remonty cząstkowe - naprawa nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 00052401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe - naprawa nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Remonty cząstkowe - naprawa nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Remont cząstkowy uszkodzeń nawierzchni masą asfaltową - przy użyciu recyklera, kotła lub termosu do asfaltu i dotyczy remontu nawierzchni asfaltowej w trybie pilnym przy niskich temperaturach powietrza, przy użyciu recyklera, kotła np. transportowo- produkcyjnego, do podgrzewania, grzania, topienia lub przerobu asfaltu lub destruktu asfaltowego (kory nawierzchni asfaltowej), lub tp., ewentualnie przy użyciu termosu przewoźnego do masy asfaltowej, który to remont obejmuje m.in: - wyrównanie krawędzi wyboju do prostokątnego kształtu, - oczyszczenie uszkodzenia nawierzchni z rumoszu na pryzmę na poboczu, - skropienie brzegów naprawianego miejsca rozgrzanym bitumem, - uzupełnienie wyboju masą asfaltową, - zagęszczenie naprawianego miejsca, - sfrezowanie nadmiaru masy, - uszczelnienie miejsc łączenia masą zalewową, - posypanie piaskiem i zatarcie, - wywiezienie pryzm rumoszu z pobocza. b) Remont nawierzchni jezdni grysami bazaltowymi otaczanymi emulsją asfaltową, rozścielanymi pod ciśnieniem i dotyczy remontu pęknięć w nawierzchni asfaltowej przy temperaturze nawierzchni asfaltowej i powietrza powyżej 10 0C, który to remont obejmuje m.in.: -oczyszczenie pęknięcia z rumoszu na pryzmę na poboczu, -oczyszczenie wgłębne przez przedmuchanie sprężonym powietrzem, -zalanie naprawianego miejsca rozgrzaną masą zalewową bitumiczną (emulsją) -posypanie grysem bazaltowym i zawałowanie (na wbudowane 1 t emulsji 10 t grysu) - wywiezienie pryzm z pobocza. 2. Celem prawidłowego wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany również do wykonania : -oznakowania oraz zabezpieczenia przejętego placu budowy na czas robót, -organizacji zaplecza budowy, -zajęcie pasa drogowego i poniesienia opłat z tym związanych, -organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, -zapewnienia nadzoru zarządców sieci wynikających z uzgodnień, -bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy, -ubezpieczenia budowy na czas jej realizacji, -wykonania ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje drogi gminne na terenie Gminy Andrychów, zgodnie z wykazem dróg przeznaczonych do remontu cząstkowego stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ na terenie: a) miasto Andrychów, b) sołectwo Brzezinka, c) sołectwo Inwałd, d) sołectwo Roczyny, e) sołectwo Rzyki, f) sołectwo Sułkowice Bolęcina, g) sołectwo Sułkowice Łęg, h) sołectwo Targanice, i) sołectwo Zagórnik. i odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4.Zakres robót będzie ustalany każdorazowo przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Pisemne zlecenie przez Zamawiającego wykonania prac, będzie podstawą do przystąpienia Wykonawcy do realizacji robót oraz będzie stanowiło przekazanie placu budowy dla zlecanego zakresu robót. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego robót do wykonania. 6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, sposób ich wykonania został określony w: - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ -przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 7. Zakres robót, o którym mowa w dziale III.1 lit. a i lit.b będzie w całości realizowany z materiałów własnych Wykonawcy oraz przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Warunki realizacji robót: 1. Wykonawca winien dokonać oględzin dróg na terenie Gminy Andrychów, na których mogą być wykonywane roboty, sprawdzić zakres i rodzaj robót i uwzględnić powyższej w oferowanej cenie. 2. O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego oraz uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień. 3. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności zgodnie z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. 4. Wykonawca w trakcie prowadzenia robót powinien zapewnić dojazd i dojście do istniejących posesji. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, należy przewidzieć objazdy i dojazdy tymczasowe. 5. Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. 6. Wykonawca zabezpieczy plac budowy i wykona oznakowanie miejsca robót. 7. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej. 8 .Wykonawca opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) / gdy wymagane /. 9. Od dnia otrzymania pisemnego zlecenia o przystąpieniu do realizacji prac od Zamawiającego - Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza oraz ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy i szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót - urządzeń lub obiektów budowlanych osób trzecich zobowiązuje się Wykonawcę do naprawienia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i poszkodowanym. Wykonawca ponosi konsekwencje wynikłe z nieterminowego ich naprawienia. 10.Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. 11.Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane. 12. Oferta musi uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 13. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 14.Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania i próby, a wyniki przekaże Zamawiającemu, na jego żądanie, przed ich wbudowaniem, łącznie z atestami, certyfikatami na znak bezpieczeństwa, certyfikatami lub deklaracjami zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca przeprowadzi na żądanie Zamawiającego w miejscach przez niego wskazanych, wszelkie badania jakościowe w odniesieniu do wykonanych robót i zastosowanych przez Wykonawcę materiałów, ekspertyzy, próby lub sprawdzenia. 16 Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w specjalności drogowej. 17.Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacjach technicznych pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrychow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach