Przetargi.pl
Remontu segmentu A w Domu Studenta nr 7 zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Studenckiej nr 16

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remontu segmentu A w Domu Studenta nr 7 zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Studenckiej nr 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remontu segmentu A w Domu Studenta nr 7 zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Studenckiej nr 16
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz. II pkt.3).
    4. wykazać, że:
    a) w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
    Jako robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem Zamawiający rozumie roboty budowlane wielobranżowe.
    Jako robotę budowlaną odpowiadającą wartością Zamawiający rozumie robotę, której wartość nie była niższa niż 240 000,- PLN wraz z VAT (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych 00/100) każda.
    Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
    5. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
    a) konstrukcyjno-budowlanej,
    b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
    c) instalacyjnej sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wod-kan.
    wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa).
    Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach, umieszczając w formularzu oferty (załącznik nr 1a do SIWZ), wymagane informacje dotyczące osób, o których mowa w niniejszym punkcie.
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w pozostałych punktach muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
    6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 7, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
    8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia (ogłoszenia) postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikami nr 1 c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie,
    9. Uprawnienia budowlane (dla proponowanych kierowników robót) do kierowania robotami budowlanymi, stosowne do przedmiotu zamówienia, w zakresie specjalności:
    a) konstrukcyjno-budowlanej,
    b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
    c) instalacyjnej sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wod.-kan.
    wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa).
    9.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego:
    10. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny ( w szczególności R, Kp, Zysk) oraz cenę oferty. Zaleca się sporządzenie kosztorysu traktując jako wzór Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001r. nr 80, poz. 867). Wskazanym jest złożenie kosztorysu w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, zestawienie materiałów (wraz z cenami) oraz tabelę elementów scalonych (z wyszczególnieniem składników ceny R, Kp, Zysk).
    W przypadku robót wodno-kanalizacyjnych oraz robót elektrycznych wymagane jest złożenie wraz z ofertą kosztorysów szczegółowych.
    (Suma kwot z poszczególnych kosztorysów ofertowych, powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty. Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny).
    11. oświadczenie zawierające informację o miejscu składowania gruzu oraz podmiocie przewożącym i składującym gruz.
    12. W związku z tym, iż Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych, w przypadku zaoferowania tynku żywicznego innego niż ATLAS nr 512 (wzornik ATLAS wskazano jako przykład zestawienia kolorystycznego i granulacji) należy załączyć do oferty próbkę tynku żywicznego innego producenta z uwzględnieniem wskazanej kolorystyki i granulacji.
    Dokumenty wymienione w pkt. 7-9, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach