Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Łąkowej 12 w Krzyżanowicach

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Łąkowej 12 w Krzyżanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z termomodernizacją budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Łąkowej 12 w Krzyżanowicach, obejmującej m.in.: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, obróbek blacharskich i odwodnienia obiektu (rynny i rury spustowe); wykonanie izolacji termicznej ścian oraz dachu wraz z wykończeniem elewacji; modernizację źródeł ciepła poprzez wymianę niskosprawnych kotłów węglowych na dwa niskoemisyjne retortowe kotły wodne o mocy 200 kW i 150 kW ze wspólnym zasobnikiem wraz z montażem instalacji solarnej oraz wymianą instalacji elektrycznej i oświetlenia kotłowni; wymianę instalacji centralnego ogrzewania. Zakres wykonania zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty budowlane, roboty w zakresie instalacji budowlanych i instalacji słonecznych oraz roboty wykończeniowe. Zakres wykonania zamówienia publicznego obejmuje również wykonanie wszystkich innych czynności niezbędnych do jego zrealizowania i dopuszczenia do użytku i eksploatacji urządzeń zamontowanych w ramach przedmiotu zamówienia, wynikających z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego (w tym m. in.: wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy a także czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów - nie dotyczy metalowych materiałów i elementów rozbiórkowych - złom należy złożyć w miejscu uzgodnionym z Dyrektorem szkoły)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 , spełniający warunki zawarte: w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, w tym m.in.: - Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. - Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji, jako główny wykonawca, w ciągu ostatnich 5 lat, minimum: 2 robót obejmujących budowę lub przebudowę budynku w zakresie: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty tynkarskie i wykończeniowe, roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne; min 2 robót obejmujących docieplenie ścian, stropodachów i roboty dekarsko - blacharskie oraz min. 2 robót obejmujących modernizację kotłowni - wymianę kotłów i wymianę instalacji CO, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami je zamawiających. - Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: ogólnobudowlanej z doświadczeniem minimum 3 lat - jeśli wykształcenie wyższe, lub 5 lat - jeśli wykształcenie średnie; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych z doświadczeniem minimum 3 lat - jeśli wykształcenie wyższe, lub 5 lat - jeśli wykształcenie średnie; - elektrycznych i elektroenergetycznej z doświadczeniem minimum 3 lat - jeśli wykształcenie wyższe, lub 5 lat - jeśli wykształcenie średnie, należących ą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Wykonawca musi posiadać środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości min. 800.000,00 zł lub zdolność kredytową na uruchomienie takich środków. - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Aktualną/e informację/e z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Wykaz wymaganych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz kopie uprawnień kierownika/ów budowy, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach