Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy Przedszkola nr 3 przy ul. Zielonej 9 w Łaziskach Górnych

Burmistrz Miasta Łaziska Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248000 , fax. 032 3248006
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Łaziska Górne
    pl. Ratuszowy 1 1
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 3248000, fax. 032 3248006
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy Przedszkola nr 3 przy ul. Zielonej 9 w Łaziskach Górnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje: 1.Charakterystyka robót: Dobudowa klatki schodowej i przebudowa pomieszczeń przyległych, adaptacja pomieszczeń kuchennych do projektowanego dźwigu towarowego oraz likwidację barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Przebudowa instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, gazowej i wodno-kanalizacyjnej. Częściowa wymiana stolarki okiennej z zastosowaniem nawiewników higrosterowanych. -Powierzchnia zabudowy: istniejąca 236,40 m2, projektowana 317,90 m2 -Kubatura: istniejąca 2127,60 m3,projektowana 2878,20 m3 -Powierzchnia użytkowa: istniejąca 384,32 m2, projektowana 512,36 m2 W ofercie należy uwzględnić, jako kolejne pozycje kosztorysu ofertowego, koszty: a.Wykucia oraz montażu nowych parapetów zewnętrznych w oknach niepodlegających wymianie; b.Opłat za nadzory branżowe; c.Czas pracy rusztowań; d.Koszt pełnej obsługi geodezyjnej wraz z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane jest wadium w wysokości 10000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali w ramach jednej umowy, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie , modernizacji lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 600 000 złotych brutto. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z wykonawców. 6.wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; -co najmniej jedną osobą posiadająca uprawienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykazane osoby powinny posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 7. wykażą, że posiadają aktualną polisę a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek każdy z wykonawców musi spełnić oddzielnie. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wyszczególnionych w pkt 1 i 2 w/w, składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 9 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty. 5.W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien sporządzić w oparciu o załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji i załączyć do oferty, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. W wykazie Wykonawca winien wykazać, że wykonał w ramach jednej umowy, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie , modernizacji lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 600 000 złotych brutto. 6.Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w załączniku nr 10 zostały należycie wykonane. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty pochodzące od wykazanych osób potwierdzające nadanie wymaganych w pkt 6.1.6 specyfikacji uprawnień. Do oferty należy również dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia w wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych osób. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 200 000,00 zł. Dokument w/w należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek każdy z wykonawców musi spełnić oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-029-09
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach