Przetargi.pl
Remont wraz z termomodernizacją budynku Żłobka Miejskiego w Żywcu przy ul. Jana 28

Miasto Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4754200 , fax. 33 4754202
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żywiec
    ul. Rynek 2 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 4754200, fax. 33 4754202
    REGON: 07218253900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z termomodernizacją budynku Żłobka Miejskiego w Żywcu przy ul. Jana 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont wraz z termomodernizacją budynku Żłobka Miejskiego w Żywcu przy ul. Jana 28. Dane podstawowe obiektu: - budynek jednopiętrowy, o dwóch kondygnacjach naziemnych, niepodpiwniczony - przekryty stropodachem wentylowanym o nachyleniu 5 stopni, pokrytym papą, - Powierzchnia zabudowy 746,55 m2 - Powierzchnia użytkowa 1030,56 m2 Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności: - kompleksową termomodernizację w tym ocieplenie całego budynku Żłobka oraz wymianę stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, - modernizację ze zmianą układu funkcjonalno-użytkowego i wymianą wszystkich instalacji, oraz remont pod kątem dostosowania budynku Żłobka Miejskiego do aktualnych podstawowych wymagań jakim powinny odpowiadać budynki w tym; w zakresie ochrony przeciwpożarowej, BHP a także wymogów sanitarno-epidemiologicznych, - dostawę i montaż podstawowego wyposażenia Żłobka w tym mebli, zabawek, sprzętu do ćwiczeń, sprzętu i wyposażenia kuchni oraz dostawa i montaż elementów zewnętrznego placu zabaw dla dzieci, - zagospodarowanie zewnętrze terenu przy budynku Żłobka, w tym modernizację: przyłączy, układu komunikacji pieszo-jezdnej oraz terenów zielonych. Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności: - roboty budowlane obejmujące roboty przygotowawcze i ziemne w tym związane z infrastrukturą zewnętrzną, docieplenie; ścian zewnętrznych, stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana elementów odwodnienia dachowego wraz z obróbkami, przemurowanie wentylacji, kominów, remont tarasów i barierek, izolację termiczną i wodochronną ścian fundamentowych, wykonanie opaski obwodowej, wykonanie wiatrołapu z osłonami bocznymi, kompleksowy wewnętrzny remont pomieszczeń z wymianą stolarki wewnętrznej, renowacją sufitów i ścian, wymianę podłóg, wymianę wszystkich instalacji budynku, modernizację i częściową przebudowę wewnętrznego układu funkcjonalno-użytkowego oraz dostosowanie obiektu żłobka do obowiązujących przepisów i standardów z zakresu ochrony przeciw pożarowej, BHP i sanitarno-higienicznej, w tym modernizacja i wyposażenie zaplecza kuchennego, wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku żłobka w tym, modernizację układu ciągów komunikacji wewnętrznej i ich nawierzchni, wykonanie i wyposażenie placu zabaw, wymianę ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenu zielenią. Powyższe roboty będą odbywały się podczas normalnego funkcjonowania budynku Żłobka dlatego muszą być zorganizowane przez Wykonawcę w porozumieniu z dyrektorem placówki w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla dzieci i osób z niego korzystających. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca we własnym zakresie zapewni ochronę własnych materiałów, urządzeń i sprzętu na terenie budowy. Ciągi komunikacyjne na terenie budowy muszą zostać ustalone w porozumieniu z dyrektorem Żłobka i w razie konieczności odpowiednio zabezpieczone. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. Dostarczone i użyte materiały budowlane, sprzęt i wyposażenie muszą posiadać wszystkie wymagane prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle postanowień art.30 Pzp należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty wspólne specyfikacje techniczne normy międzynarodowe inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art.30 ust. 2 Pzp, uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy polskie aprobaty techniczne polskie specyfikacje techniczne Zgodnie z art.8 ust.5 Ustawy z dnia 30.08.202r. o systemie oceny zgodności t.j. Dz.U. 2010.138.935 z późn. zm. zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy stosownego oświadczenia w dla wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Szczegółowy zakres zamówienia i sposób wykonania robót budowlanych, zadania wskazanego w ust. 3.1. został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Do Wykonawcy przedmiotu zamówienia należy, również wykonanie niżej określonych prac i poniesienie kosztów związanych z: zapewnieniem i zabezpieczeniem dojścia i dojazdu do remontowanego budynku oraz innych obiektów - parking dla rodziców, - plac dla kontenerów na śmieci wywożone przez koncesjonowaną firmę będących w obrębie realizacji zamówienia, zorganizowaniem własnego zaplecza na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z dyrektorem obiektu Żłobka, wykonaniem oznakowania na czas robót i jego właściwym utrzymaniem w trakcie realizacji zamówienia oraz informacją o utrudnieniach, zabezpieczenia terenu budowy oraz wjazdu na teren budowy. Wykonawca zapewni bezkolizyjne prowadzenie prac, prawidłowe utrzymanie i naprawę dróg dojazdowych oraz uzyska zezwolenia właścicieli dróg na przejazd i zajęcie pasa drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koszt ewentualnych szkód wyrządzonych na osobach i rzeczach w związku z realizacją zamówienia obciążać będzie wyłącznie wykonawcę robót, wykonaniem robót przygotowawczych przed rozpoczęciem inwestycji a przy jej ukończeniu, robót porządkowych i doprowadzających teren związany z prowadzenie prac budowlanych do stanu pierwotnego, wykonaniem zasilania placu budowy w niezbędne media i pokryje koszty ich zużycia, zapewnieniem nadzoru administratorów sieci i urządzeń występujących w obrębie prowadzonych robót, prowadzeniem robót w miejscach kolizji z kablami energetycznymi i teletechnicznymi oraz przy innych przeszkodach wynikłych w trakcie realizacji zamówienia odbywa się na odpowiedzialność Wykonawcy i w ramach należnego mu wynagrodzenia, zapewnieniem specjalistycznego kierownictwa montażu dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń, w przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych powyżej, koszt ewentualnych szkód wyrządzonych na osobach i rzeczach w związku z realizacją zamówienia obciążać będzie wyłącznie Wykonawcę robót, sporządzeniem Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), o ile zachodzą przesłanki określone w art. 21a ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlane t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm. wytyczeniem geodezyjnym realizowanych robót, bieżącej obsługi geodezyjnej budowy wraz z udokumentowaniem zakresów poszczególnych robót i etapów odbiorowych, a następnie opracowania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, zgłoszenia i wniesienia zmian do ewidencji zasobów geodezyjnych. Wykonawca w trakcie procedur odbiorowych przy zakończeniu inwestycji przekaże Zamawiającemu zaklauzulowaną inwentaryzację geodezyjną w wersji papierowej - minimum trzy egzemplarze oraz jeden egzemplarz wersji elektronicznej. Roboty geodezyjne muszą być wykonywane przez uprawnionego geodetę, materiały z rozbiórki: -nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje te materiały na własny koszt, nie dalej niż 10km od miejsca prowadzonych robót, oraz złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Rozbiórkę materiałów przeznaczonych do odzysku, ich załadunek, transport i rozładunek Wykonawca będzie prowadził z należytą starannością, w sposób wykluczający możliwość ich uszkodzenia, a składowanie materiałów będzie prowadził w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu. Wraz z rozliczeniem za wykonane roboty Wykonawca złoży sprawozdanie z ilości i rodzajów odzyskanego materiału, pozostałe materiały z rozbiórki winny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach t.j. Dz.U. z 2010r., Nr 185, poz.1243 ze zm. przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych; prób, badań i odbiorów przewidzianych przepisami i przekazaniem Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ich wynik, w razie konieczności zapewni udział kierownika budowy w odbiorach końcowych w terminie wyznaczonym przez służby tj. Straż Pożarna, Sanepid, PIP, wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą w 3 egz. jeden z egzemplarzy musi zawierać oryginały dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do wzięcia udziału w postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach