Przetargi.pl
Remont z przebudową pomieszczeń socjalnych i higieniczno - sanitarnych zlokalizowanych na piętrze hali napraw zajezdni autobusowej MZK w Pile przy ul. Łącznej 4.

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Łączna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2129701 , fax. 067 2139702
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile
    ul. Łączna 4 4
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2129701, fax. 067 2139702
    REGON: 57090501800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont z przebudową pomieszczeń socjalnych i higieniczno - sanitarnych zlokalizowanych na piętrze hali napraw zajezdni autobusowej MZK w Pile przy ul. Łącznej 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont z przebudową pomieszczeń socjalnych i higieniczno - sanitarnych zlokalizowanych na piętrze hali napraw zajezdni autobusowej MZK w Pile przy ul. Łącznej 4. 1.1. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje m.in.: a) wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych (np. rozebranie ścianek, posadzki z płytek, wykładziny ściennej, itd.), b) montaż nowych ścianek działowych oraz sufitu podwieszanego, c) wykonanie tynków, licowanie ścian, gipsowanie, malowanie ścian i sufitów, d) wykonanie podłoży i posadzek, e) montaż stolarki drzwiowej, f) demontaż istniejącej instalacji oswietleniowej, gniazd wtyczkowych g) wykonanie nowej instalacji wraz z montażem gniazd, h) rozbudowa tablicy TS, i) wykonanie wewnętrznej instalacji c.o., j) wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan i c.w., k) wykonanie wentylacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawarty jest w dokumentacji projektowej w szczególności w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, warunkach i wymaganiach technicznych, przedmiarach robót. Spis obowiązujących dokumentów zawarty jest w załączniku Nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączone przedmiary robót, kosztorysy ofertowe należy traktować pomocniczo, nie mogą być one jedyną podstawą do przygotowania oferty. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników oraz muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanie założonego celu i parametrów technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną oraz zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3. Do obowiązków Kierownika budowy/robót należy w szczególności: a) pełnienie obowiązków kierownika budowy/robót zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r poz.1409), b) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wykonywaniem robót, c) zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, d) rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji robót , e) kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, f) jeżeli zajdzie potrzeba kierownik budowy/robót ma obowiązek przybycia na każde żądanie Zamawiającego, g) przed odbiorem końcowym kierownik budowy/robót w imieniu Wykonawcy przekazuje protokołem wg. sporządzonego przez siebie wykazu komplet dokumentów potwierdzających posiadanie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych i wszelkich dopuszczeń dla materiałów wbudowanych (każdy dokument ma być podpisany oraz opatrzony pieczątką imienną kierownika z numerem uprawnień). Sprawdzenie kompletności ww. dokumentów spoczywa na inspektorze nadzoru inwestorskiego, który następnie przekazuje całość Zamawiającemu - dokument ten stanowić będzie załącznik do protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysiecy zł .)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach