Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 77-420 Lipka, ul. 4 Dywizji Piechoty WP 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 266-50-96 , fax. 0-67 266-50-96
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
ul. 4 Dywizji Piechoty WP 2 2
77-420 Lipka, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 266-50-96, fax. 0-67 266-50-96
REGON: 00076710882670 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goklipka.etwan.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Wiejskiego Domu Kultury w Wielkim Buczku - centrum kultury ludowej w Gminie Lipka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont istniejacego obiektu kultury: roboty budowlane i intalacyjne, wod-kan, CO CWU, elektryczne, modernizacja stropodachu, docieplenie poziome. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalnośći objetych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 233, poz 1655 z późniejszymi zmianami) Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadanie przez wykonawcę niezbednej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca musi spełniać łącznie nastepujace warunki: zatrudniać co najmniej 10 pracowników w tym co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia budowlane; 1 osoba brańża ogolnobudowlana, 1 osoba brańżasanitarna, 1 osoba branża elektryczna. 4. Posiadać niezbedne do wykonania niniejszego zamowienia narzędzia i urzadzenia, posiadac doświadczenie na wykonaniu przez Wykonawce w okresie ostatnich trzech lat tożsamych obiektow uzyteczności publicznej pod wzgledem kubaturowym i powierzchniowym. 5. Znajdowania sie przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowienia. Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki: średni roczny przychod netto nie mniejszy niż 1.000.000 zł. w kazdym roku w ostatnich 3 latach obrotowych (2006 - 2008); dodatni wynik finansowy w kazdym roku w ostanich 3 latatach (2006-2008); posiadac srodki finansowe w wysokości co najmniej 250 tyś złotych lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 tys zł.6. Posiadać polisę ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwote minimum 250 tys. zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie dizałalności gospodarczej, jeżeliodrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objetych niniejszym zamówieniem (wystawiony nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert) 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo rownowazne zaswiadczenie własciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. (wystawiona nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert) 3. Aktualna informacja z Karjowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 1 pkt 9 u.p.z.p. (wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania ofert) 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz włąściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oplat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaswiadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu (wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie(a rt. 22 ust. 1 pkt 1-4) sporzadzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do dniniejszej SIWZ. 6. Informacja na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego oraz pracowników posiadających uprawnienia budowlane(sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do nieiejszej SIWZ), w okresie ostanich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca: przeciętne średnioroczne zatrudnianie przez Wykonawcę co najmniej 10 pracowników, w tym co najmniej 3 pracowników posidajacych uprawnienia budowlane. 7. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzedzi i urzadzeń jakimi dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia niezbędnych do wykonania zamowienia narzedzi i urządzeń wymienionych w wykazie. 8. Wykaz osób(sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ), ktore będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wyjkonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbednych do wykonania zamówienia, atakże wykonywanych przez nich czynnosci. 9. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat: tozsamych obiektow użyteczności publicznej pod względem kubaturowym i powierzchniowym, jezeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawc e jest krotszy od wskazanego w poprzednim zdaniu nalezy wskazać prace za ten okres. 10. Dokumenty potwierdzające (referencje do Zamawiąjącego lub Uzytkownika), że zamowienia w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ zostały wykonane nalezycie. Przekładane dokumenty musza zawierać co najmniej: a) wskazanie podmiotu, na rzecz ktorego realizowane było zamówienie,b) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, c) wskazanie wartosci zamówienia, d) wskazanie daty wykonania, e) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt a) 11 sprawozdanie finansowe, a jezeli podlega ono badaniu przez bieglego rewidenta zgodne z przepisami o rachunkowości rowniez z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporzadania sprawozdania finansowego innych dokumentów okreslajacych obroty, zysk oraz zobowiazania i nalezności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006-2008), a jezeli okres prowadzenia działalności jest krotszy za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzić uzyskanie przez Wykonawcę: a) sredniego rocznego przychodu netto za każdy rok z ostatnich 3 lat obrotowych nie mniejkszego niz 1.000.000 zł. b) dodatniego wyniku finansowego w kazdym roku w ostanich 3 lat obrotowych (2006 -2008); Informacje o ktorych mowa poniżej musza być rownież przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 12. Informacja z banku, w ktorym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę srodków finansowych w wydokosci co najmniej 250 tyś. zł. lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250 tyś. zł. ( wystawiona nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu skladania ofert) 13. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwote minimum 250 tyś. zł. 14. Wykaz robót budowlanych do powykonania. 15. Zaakceptowany wzór umowy na wykonie o odbiór robót budowlano - instalacyjnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goklipka.etwan.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27