Przetargi.pl
REMONT SZLAKU PIESZEGO WOKÓŁ JEZIORA KACKO W PNIEWIE

Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły "Aktywna Trójwieś" ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, Pniewo 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 266 09 20 , fax. 67 266 09 20
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły "Aktywna Trójwieś"
    Pniewo 18 18
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 67 266 09 20, fax. 67 266 09 20
    REGON: 30205182500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aktywnatrojwies.szkolnastrona.pl lub www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SZLAKU PIESZEGO WOKÓŁ JEZIORA KACKO W PNIEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac - remont szlaku pieszego wokół jeziora Kacko w Pniewie - Pniewo, dz. nr 536, 537, 538, 540)1 1. Remont szlaku pieszego : a) obsługa geodezyjna - wyznaczenie lokalizacji oraz inwentaryzacja powykonawcza b) mechaniczne karczowanie drzew i zakrzaczeń, składowanie pozyskanego drewna z rozdzieleniem na gatunki na terenie inwestycji, protokolarne przekazanie drewna Zamawiającemu c) roboty ziemne - przygotowanie terenu inwestycji, korytowanie pod warstwy podbudowy d) ułożenie geowłókniny na całej długości i szerokości koryta e) wykonanie obramowania szlaku balem ?8-12, zabezpieczonych palikami ?5-7 na całej długości. Bale układane na podsypce piaskowej. Bale, paliki korowane i impregnowane f) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie szlaku - pospółka niesortowana o grubości 10cm po zagęszczeniu, zagęszczona mechanicznie g) wykonanie nawierzchni szlaku z pospółki piaszczysto-gliniastej o grubości 8cm po zagęszczeniu, zagęszczona mechanicznie h) wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5m z wykorzystaniem gruntu rodzimego; wysiew trawy na poboczach i) zagospodarowanie powstałych odpadów i urobku we własnym zakresie j) uprzątnięcie terenu inwestycji. 2. Wykonanie/zakup i wymiana kładek w ciągu szlaku pieszego : a) całkowity demontaż istniejących kładek b) montaż nowych kładek w miejsce zdemontowanych kładek. Kładki należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. c) zagospodarowanie powstałych odpadów i urobku we własnym zakresie d) uprzątnięcie terenu inwestycji. 3. Wykonanie-zakup i montaż ławek.: a) wykonanie-zakup 11 ławek wykonanych z bali okrągłych drewnianych z siedziskami i oparciami z desek struganych, ławki należy osadzić na fundamencie betonowym z betonu C12)15. Montaż ławek w miejscach wskazanych w załączonej dokumentacji technicznej. Wygląd ławek do uzgodnienia z Zamawiającym b) uprzątnięcie terenu inwestycji. 4. Wykonanie-zakup i montaż koszy na śmieci : a) wykonanie-zakup 11 koszy na śmieci o konstrukcji metalowej, kosze na śmieci należy osadzić na fundamencie betonowym z betonu C12)15. Montaż koszy na śmieci w miejscach wskazanych w załączonej dokumentacji technicznej. Wygląd koszy na śmieci do uzgodnienia z Zamawiającym. b) uprzątnięcie terenu inwestycji. 5. Wykonanie - zakup i montaż tablic edukacyjnych : a) wykonanie - zakup 5 tablic edukacyjnych o konstrukcji metalowej, tablice edukacyjne należy osadzić na fundamencie betonowym z betonu C12)15. Montaż tablic edukacyjnych w miejscach wskazanych w załączonej dokumentacji technicznej. Treść i wygląd tablic do uzgodnienia z Zamawiającym. b) uprzątnięcie terenu inwestycji. 6. Wykonanie - zakup paleniska a) wykonanie - zakup paleniska z kostki kamiennej. Montaż paleniska w miejscu wskazanym w załączonej dokumentacji technicznej. Wygląd paleniska do uzgodnienia z Zamawiającym. b) uprzątnięcie terenu inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W)w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 4. Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego - Stowarzyszenia Przyjaciół Szkoły Aktywna Trójwieś SBL Złotów O)Okonek Nr 62 8941 1010 0055 2437 2000 0010 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aktywnatrojwies.szkolnastrona.pl lub www. okonek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach