Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 64-800 Chodzież, ul. Stanisława Staszica 19
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 28 20 461 , fax. 0-67 28 20 461
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
ul. Stanisława Staszica 19 19
64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 28 20 461, fax. 0-67 28 20 461
REGON: 00070132300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.szkola_podstawowa_nr1.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal lekcyjnych i wymiana stolarki okiennej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont sal lekcyjnych i wymiana stolarki okiennej. Zamawiajacy podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania. Zadanie 1: Zakres robót do wykonania . - Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV - Szpachlowaniem i malowanie sufitu, ścian farbą emulsyjną - Malowanie stolarki drzwiowej oraz rur i grzejników - Naprawa, cyklinowanie parkietu i lakierowanie podłogi 4x Zadanie 2: Zakres robót do wykonania . - Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV - Szpachlowaniem i malowanie sufitu, ścian farbą emulsyjną - Malowanie stolarki drzwiowej oraz rur i grzejników - Naprawa, cyklinowanie parkietu i lakierowanie podłogi 4x - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy spełniajacy następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolych do wykoania zam,ówienia, d) znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Zamawiajacy oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu [potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiajacy żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej wysyawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiacej przedmiot niniekszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia że Wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolymi do wykoanania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) oświadczenia że wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniajace wykionanie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola_podstawowa_nr1.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27