Przetargi.pl
Remont sal lekcyjnych i wymiana stolarki okiennej

Szkoła Podstawowa Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Stanisława Staszica 19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 28 20 461 , fax. 0-67 28 20 461
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1
    ul. Stanisława Staszica 19 19
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 28 20 461, fax. 0-67 28 20 461
    REGON: 00070132300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.szkola_podstawowa_nr1.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal lekcyjnych i wymiana stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sal lekcyjnych i wymiana stolarki okiennej. Zamawiajacy podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania. Zadanie 1: Zakres robót do wykonania . - Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV - Szpachlowaniem i malowanie sufitu, ścian farbą emulsyjną - Malowanie stolarki drzwiowej oraz rur i grzejników - Naprawa, cyklinowanie parkietu i lakierowanie podłogi 4x Zadanie 2: Zakres robót do wykonania . - Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV - Szpachlowaniem i malowanie sufitu, ścian farbą emulsyjną - Malowanie stolarki drzwiowej oraz rur i grzejników - Naprawa, cyklinowanie parkietu i lakierowanie podłogi 4x
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy spełniajacy następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolych do wykoania zam,ówienia, d) znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Zamawiajacy oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu [potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiajacy żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej wysyawionych nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiacej przedmiot niniekszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia że Wykonawca posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolymi do wykoanania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) oświadczenia że wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniajace wykionanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola_podstawowa_nr1.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach