Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2011-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Etap VII - Dom Studencki FENIKS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych i budowlanych w różnych pomieszczeniach, tj. korytarzach, klatkach schodowych, pokojach studenckich, przedpokojach w znajdujących się w Domu Studenckim FENIKS na terenie miasta Poznania. Zakres prac i wykaz pomieszczeń został szczegółowo określony w projekcie pt. Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego Etap VII -DS FENIKS, opracowanym przez Pracownię Projektową DEMIURG ul. Połowiecka 11-2 w Poznaniu. Projekt ten wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegają głównie na: malowaniu ścian i sufitów, czyszczeniu i akrylowaniu wykładzin podłogowych, wykonaniu robót stolarskich i ślusarskich, wymianie starych przewodów wentylacyjnych, demontażu starych i montażu nowych rur wentylacyjnych, montażu obudów rur z płyt gipsowo-kartonowych, wymianie klap p. pożarowych, wymianie szafek hydrantowych naściennych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj: przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią: elementów lamp przed malowaniem sufitów, podłóg oraz innych elementów w pomieszczeniach, wywiezieniu materiałów rozbiórkowych, myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń innych producentów niż określono w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że posiadają one właściwości i cechy a w szczególności parametry techniczne nie gorsze od opisanych w dokumentacji i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania części robót i dostaw. Powyższe nie stanowi podstawy do występowania przez Wykonawcę z roszczeniami wobec Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 16.08.2011 r., godz. 12:00 - w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.poznan.pl (zakładka zamówienia publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27