Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Chodzieży

Gmina Miejska w Chodzieży ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, ul. Paderewskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2827171 , fax. 067 2827232
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Chodzieży
    ul. Paderewskiego 2 2
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2827171, fax. 067 2827232
    REGON: 00052455900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Chodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń sanitarnych na II piętrze w budynku Urzędu Miejskiego w Chodzieży 7.Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót do wykonania obejmuje: 1.Roboty rozbiórkowe, rozkucia, zamurowania, częściowe skucie tynków i okładzin ceramicznych oraz posadzek. 2.Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. 3.Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych. 4.Wykonanie nowego podziału pomieszczeń ściankami działowymi. 5.Przesklepienie projektowanych otworów w ścianach istniejących. 6.Roboty wykończeniowe w tym: uzupełnianie i szpachlowanie tynków, okładziny z płytek ceramicznych, roboty posadzkarskie, roboty malarskie, montaż sufitów podwieszonych oraz montaż nowej stolarki okiennej ki drzwiowej. 7.Częściowa wymiana i przebudowa instalacji sanitarnych. 8.Częściowa wymiana i przebudowa instalacji elektrycznej wraz z rozbudową rozdzielnicy. 9.Wykonanie wentylacji mechanicznej wyciągowej. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja: 1.Dokumentacja techniczna - branża budowlana, która stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana, która stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ, 3.Przedmiar robót - branża budowlana, który stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ, 4.Dokumentacja techniczna - branża sanitarna, która stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ, 5.Specyfikacja techniczna - instalacji sanitarnych, która stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ, 6.Przedmiar robót - branża sanitarna, który stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ, 7.Projekt wykonawczy - branża elektryczna, który stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ, 8.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna, która stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ, 9.Przedmiar robót - branża elektryczna, który stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ. W/w dokumenty stanowi załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.chodziez.pl Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w obecności pracownika Urzędu Miejskiego w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz w celu uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac i przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Złożą ofertę zgodną z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podpisaną przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego. 6.Akceptują w całości projekt umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w poniższym punkcie. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm. - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach