Przetargi.pl
Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku biurowym Państwowej Inspekcji Pracy w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 29

Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-807 Poznań, ul. św. Marcin 46/50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8599000 , fax. 061 8599003
  • Data zamieszczenia: 2011-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy
    ul. św. Marcin 46/50
    61-807 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8599000, fax. 061 8599003
    REGON: 00087044500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.oip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku biurowym Państwowej Inspekcji Pracy w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach budynku Państwowej Inspekcji Pracy w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 29, zakresem obejmujących: a) Roboty rozbiórkowe: - Rozbiórka ścian działowych, - Demontaż stolarki drzwiowej, - Skucie okładziny ceramicznej ściennej, - Skucie tynku pod okładziną ceramiczną, - Skucie posadzki z płytek wraz z wylewką, - Demontaż wyposażenia higieniczno-sanitarnego w pomieszczeniu socjalnym i sanitariatach - Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. b) Roboty budowlane nowoprojektowane: - Wykonanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych oraz z płyty kompaktowej HPL, - Położenie warstwy wyrównującej oraz wzmacniającej podłoże - samopoziomujący podkład podłogowy wzmocniony siatką do zbrojenia posadzki , - Wyłożenie posadzek w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz gospodarczym płytkami ceramicznymi/gresowymi/granitogresowymi na zaprawie klejowej uelastycznionej, - Dostawa i montaż stolarki drzwiowej drewnianej, kompletnej, we wskazanych miejscach wyposażonej w samozamykacze, - Położenie na warstwie jastrychu cementowego izolacji powierzchniowej podłoża ( pod płytki ceramiczne ) z folii izolacyjnej w płynie, - W pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz gospodarczym - tynk cementowo-wapienny, zatarty na gładko, istniejące sufity pokryć gładzią gipsową, - Zagruntowanie ścian i sufitów, - Dwukrotne przemalowanie ścian i sufitów wewnątrz budynku emulsją lateksową do ścian i sufitów, - Wyłożenie ścian w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz gospodarczym płytkami ceramicznymi c) Wyposażenie pomieszczeń sanitarno-socjalnych oraz montaż wraz z podłączeniem wyposażenia higieniczno-sanitarnego w pomieszczeniu socjalnym i sanitariatach. d) Roboty elektryczne - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w pomieszczeniach socjalno- sanitarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - szczegółowa specyfikacja techniczna -branża budowlana i elektryczna - załącznik nr 8 do siwz, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych - załącznik nr 8a do siwz, - przedmiar robót - branża budowlana i elektryczna - załącznik nr 9 do siwz, - przedmiar robót - branża sanitarna - załącznik nr 9a do siwz, - projekt prac remontowych branża: architektura, sanitarna wraz z rysunkami - załącznik nr 10 do siwz, - karty katalogowe - załącznik nr 11 do siwz. UWAGA! Część elementów wyposażenia pomieszczeń została wyłączona z zakresu opracowania. Dotyczy to następujących pozycji w przedmiarze robót branża budowlana i elektryczna (załącznik nr 9 do siwz): a) wyposażenie pomieszczeń sanitarnych i socjalnych: - poz. 37 (dostawa i montaż - suszarki elektryczne do rąk), - poz. 38 (dostawa i montaż - wieszaki na papier toaletowy), - poz. 39 (dostawa i montaż - dozowniki na mydło), - poz. 40 (dostawa i montaż - szczotki do WC), - poz. 41 (dostawa i montaż - lustro uchylne) , - poz. 44 (dostawa i montaż - kosz na odpadki higieniczne), - poz. 45 (dostawa i montaż - wieszaki na ręczniki jednorazowe), b) roboty elektryczne: - poz. 50 (wymiana opraw oświetleniowych). Powyższych elementów nie należy uwzględniać w kosztorysie ofertowym pomimo ujęcia wszystkich elementów w przedmiarze oraz dokumentacji projektowej. Wymienione w dokumentacji nazwy wyrobów/produktów/urządzeń wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty/urządzenia równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.), pod warunkiem, że będą one spełniały lub będą się charakteryzowały takimi samymi parametrami/funkcjonalnościami lub lepszymi niż wskazane urządzenia i materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.oip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach