Przetargi.pl
Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie, zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęsk żywiołowych mających miejsce w 2010 roku.

Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 91 700 , fax. 18 26 91 719
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa
    Rynek 1 1
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 18 26 91 700, fax. 18 26 91 719
    REGON: 00052399100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie, zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęsk żywiołowych mających miejsce w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa zadania: Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie, zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęsk żywiołowych mających miejsce w 2010 roku. Zakres zadania: Remont drogi nr ewid. 5503 w Jordanowie, ul. Malejowska - 440513K w km 1 +097 - 1 +500, obejmuje: - wzmocnienie i profilowanie masą asfaltobetonową nawierzchni drogi śr. 75 kg/m, - nawierzchnię drogi - warstwa wiążąca asfaltobetonowa, grysowa, średnioziarnista gr. 4 cm, - nawierzchnię drogi - warstwa ścieralna asfaltobetonowa, grysowa, średnioziarnista gr. 4 cm, - korpus drogi - usunięcie przełomów, remont muru oporowego, - wymianę krawężnika betonowego na ławie betonowej, -wymianę zniszczonych fragmentów kanalizacji deszczowej wraz z regulacją i zagęszczeniem (likwidacją braków) studni wodościekowych, - nawierzchnię poboczy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm. Zadanie jest kontynuacją (ostatni etap) prowadzonego remontu drogi ul. Malejowska - 440513K w roku 2011 i 2012. Realizacja ww. zadania obejmuje także roboty przygotowawcze dostosowania wykonanych robót we wcześniejszym etapie (zakończonych w sposób podyktowany warunkami bezpieczeństwa użytkowników), tj. w km 1+093 - 1+097, do docelowego zamierzenia budowlanego, co przedstawia załączona do siwz dokumentacja. Każde wskazanie w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy łączyć z wyrazami lub równoważny. - gwarancja: 36 miesięcy od odbioru końcowego + 3 miesiące okresu rękojmi ponad okres gwarancji - przewidywane zamówienia uzupełniające - zakres zamówienia (może być) uściślony do wysokości posiadanych środków finansowych po rozstrzygnięciu postępowania - zakres zamówienia uściślony w umowie może zostać zwiększony do wysokości środków posiadanych (pozyskanych) przez Zamawiającego w okresie realizacji zadania - aneksem do umowy - do pełnego zakresu określonego przedmiarem robót w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, co jest tożsame z pełnym zakresem robót określonym w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł ( pięć tysięcy złotych) Termin wniesienia wadium upływa dnia: 2013-10-03 o godz. 9.30 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 2013-11-01 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - przelew na rachunek bankowy, na nr rachunku bankowego: Urząd Miasta Jordanowa BS JORDANÓW nr konta 86 87990001 0000 0000 8859 0024; b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) w kasie zamawiającego: Urząd Miasta Jordanowa, 34-240 Jordanów, Rynek 1, pok. nr 3. Wadium należy wnieść z adnotacją: wadium Remont obiektów komunalnej infrastruktury technicznej w Jordanowie, zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku klęsk żywiołowych mających miejsce w 2010 roku - RGK.G.271.1.7.2013 Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w kasie (dotyczy form określonych w punktach b-e) lub na koncie zamawiającego (farma określona w punkcie a) muszą znaleźć się wyżej wymienione formy wadium. 2.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach