Przetargi.pl
Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i Słonecznej w Nowym Warpnie

Urząd Gminy Nowe Warpno ogłasza przetarg

  • Adres: 72-022 Nowe Warpno, pl. Zwycięstwa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3129660 , fax. 091 3129713
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowe Warpno
    pl. Zwycięstwa 1 1
    72-022 Nowe Warpno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3129660, fax. 091 3129713
    REGON: 00052842200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i Słonecznej w Nowym Warpnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane - Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i Słonecznej w Nowym Warpnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 08.01.2010r. do godz. 9 30 .Wadium może być wnoszone (art. 45 ust 6) w następujących formach: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Nowym Warpnie na numer konta: 95 1320 1830 3173 3548 2000 0012 Dokument wniesienia wadium winien być opisany: Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i Słonecznej w Nowym Warpnie. Zwolnienie wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy z dnia 29.01 2004r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium przez wykonawców, których oferta nie zostanie wybrana, Zamawiający przekaże na rachunek bankowy wykonawców w ciągu trzech dni roboczych od daty podpisania umowy (nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania z ofertą).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej 3 należycie zrealizowanymi zadaniami w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogownictwa. Osoba-osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków na zasadzie: spełnia -nie spełnia. Jeżeli wykonawca nie będzie spełniał, choć jednego warunku, to zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawione, nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (załączyć kopie dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.Wykaz min. 3 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót związanych z budową lub remontem nawierzchni ulic lub chodników, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru), wg. zał. nr 5. 7.Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 8. Kopia polisy a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru - zał. nr 3), że: - przedstawiona w ofercie cena jest kompletna. - zapoznał się z SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń. - w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu (chyba, że zostanie złożony protest). a. firma spełnia wymogi art. 22 ust. l ustawy o Prawo zamówień publicznych tj: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie podmiotów w udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. UWAGA. Oferta, oświadczenie i inne dokumenty wystawiane przez wykonawcę muszą być podpisane przez osobę upoważnioną w dokumencie rejestrowym wykonawcy. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych przez osobę upoważnioną w dokumencie rejestrowym wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowewarpno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach