Gmina Karlino ogłasza przetarg
- Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3117273 , fax. 094 3117410
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
Plac Jana Pawła II 6 6
78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3117273, fax. 094 3117410
REGON: 00052539800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI CHODNIKÓW I DRÓG GMINNYCH W ROKU 2010 NA TERENIE GMINY KARLINO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Zamówienie obejmuję: a)wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic, chodników i placów gminnych o nawierzchni wykonanej z masy bitumicznej lub drobnowymiarowych elementów betonowych, uszczelnienie pęknięć nawierzchni bitumicznej, b)wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic i placów gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej i gruntowej, polegających na równaniu dróg, c)wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic i placów gminnych o nawierzchni z płyt betonowych, d)wymiana i wbudowanie krawężników i obrzeży, e)remonty oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego ulic, f)transport i dostawa materiałów służących do remontów dróg wykonywanych własnymi środkami przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 30.000 złotych, 5) Wykonywał w okresie ostatnich 3 lat prace tożsame z przedmiotem zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły [spełnia - nie spełnia], wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej należy dołączyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych remontów cząstkowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz przedstawi potwierdzenie (opinie, referencje od innych Zamawiających), że prace zostały wykonane należycie, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 30.000 zł, e) oświadczenie o spełnieniu warunków Art. 22 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, f) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i że ją akceptuje, g) oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa drogi bitumicznej p.poz. nr 11 Oleszno - Studnica realizowany przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 801/2016.
Dodano: 2016-07-26 - Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie napraw odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Goleniów w 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jesionowie na działkach nr 16 i 432 wraz ze zjazdami.
Dodano: 2016-07-12 - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 106, ul. Stargardzka w m. Pyrzyce
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych - nakładki bitumiczne na terenie miasta Szczecinek w 2016 r.
Dodano: 2016-06-20 - NAPRAWY I KONSERWACJE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE ZŁOCIENIEC W 2016 R.
Dodano: 2016-06-02 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz odwodnienia dróg na terenie Gminy Kołobrzeg
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie gminy Świeszyno.
Dodano: 2016-05-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1079Z Kołacz-Krosino w km 0+000-6+062 na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 172 do granicy Powiatu Świdwińskiego
Dodano: 2016-05-16